Redan hittat drömklänningen men ett helt år kvar...
Vi har precis besämt oss för att gifta oss nästa sommar. Det är liksom inte officiellt ännu så därför vill jag nu vara annonym. Vet inte vilka av mina vänner som hänger på BT liksom =) Men ialla fall, vi har inte spikat något datum, inte bokat kyrka eller festlokal, ingenting liksom. Och det var heller inte meningen att jag skulle börja titta på klänningar, det bara blev så =)
Nu har jag hittat en helt fantastisk klänning (bild nedan) och som dessutom reas ut just för stunden samt att frakten är superbillig just nu (tom. 12 juli) Med klänning, underkjol och slöja blir det ca 2400kr. Nu till mitt dilemma.
Det är ju väääääldigt tidigt att köpa en klänning redan nu, men jag föll pladask för den och den är verkligen superfin. Att den var billig var ju bara en bonus. Om jag inte köper den kanske jag ångrar mig senare och då är det inte rea på de längre eller så är den slut...
Men samtidigt så känns det som att det förtar hela grejen med att få gå med sin bästa vän och titta i klänningsaffärer och prova olika modeller. Tänk om jag dessutom "råkar" hitta en annan klänning? Eller tänk om jag inte gör det och inte köpte denna jag har hittat nu och helt plötsligt står utan klänning.
Klänningen är från lightinthebox.se. Någon som vet om de brukar ha rea ofta? Kanske det blir rea snart igen på klänningen och frakt.
Gaaaaaah! Jag har världens konflikt med mig själv just nu och känner att jag behöver lite tips och råd. Har ju liksom ingen att ventilera det hela med då bröllopet som sagt inte är officiellt ännu!
Snälla hjälp mig alla ni underbara BT-medlemmar där ute! Hur tänker ni?