• 1700ta­l
    Äldre 7 Jul 09:00
    4492 visningar
    26 svar
    26
    4492

    Tips på spektakulärt bra fotografbilder för inspiration??!

    Halloj! Vår fotograf har efterfrågat vad vi gillar för redigeringsstil på bilder och tyckte det var jättebra att vi visade henne vad vi gillade för sorts bilder. Jag skulle leta upp några riktigt bra redigerade bilder som exempel. Grejen är bara att alla mina inspirationsbilder och länkar till kända "superfotografer" (samlade från BT under lång tid) försvann när min gamla dator fick virus.


     


    Så, nu efterfrågar jag länkar till de här superbraiga fotograferna som jag vet att ni BT-brudar har up your sleeve. Alltså, de här riktigt artistiska fantastiska drömlika bilderna som man bara gapar av att se på... Ofta tagna av fotografer man inte har råd med själv... Ofta sitauationsbilder tagna i stunden, redigerade med vacker teknik. Eller annat häftigt. Om ni förstår vad jag menar.. Alltså de riktigt spektakulära bilderna/fotograferna.


     


    Länka gärna så jag kan länka vidare till vår fotograf eller lägg in bilder i tråden. Tack!

  • Svar på tråden Tips på spektakulärt bra fotografbilder för inspiration??!
  • 1700ta­l
    Äldre 8 Jul 17:51
    #11
    durrasflikka skrev 2012-07-08 17:34:41 följande:

    Jag älskar emelies bilder www.emelieohlsson.se/galleri.php och vi har turen att hon ska fota oss. =)


    Ja, hon var en av dem jag hade i min favoritmapp tidigare! Tack!
  • durras­flikka
    Äldre 8 Jul 17:58
    #12
    1700tal skrev 2012-07-08 17:51:03 följande:
    Ja, hon var en av dem jag hade i min favoritmapp tidigare! Tack!
  • pillap­illa
    Äldre 13 Jul 08:14
    #13

    Mycket bra inspirationsbilder från dessa fotografer.

  • sannas­ofia
    Äldre 13 Jul 09:58
    #14

    Här kommer länken till den fotograf som vi har anlitat

    http://www.leanderfotograf.se 

  • JOOL 09
    Äldre 13 Jul 13:30
    #15

    Här kommer en till :)


    www.uppdragmedia.se

  • 1700ta­l
    Äldre 13 Jul 19:02
    #16

    Tack snälla igen! Jättebra tips, de uppskattas!!


     


    Fler tips?

  • rock brud
    Äldre 13 Jul 19:42
    #17

    jag  kärade ner mig på mariahedengren.com
     

  • Äldre 13 Jul 22:49
    #18

    Vi har bokat Josefin Landhagen... Hon fotade när ett par kompisar gifte sig förra året och de fick helt otroliga bilder!


    http://landhagen.blogg.se/category/brollop.html

  • ajom
    Äldre 18 Jul 15:50
    #19

    Om jag själv ska gifta mig en dag vill jag ha denna fotograf. Får börja spara redan nu;)

    www.claytonaustinlovestories.com
     
    I Sverige gillar jag mest Gerdemark men även dessa:
    www.2brides.se

  • Äldre 19 Jul 11:29
    #20

    Vi ska bli fotograferade av www.malin-fotograf.com

  • Blondi­e2013
    Äldre 1 Aug 13:56
    #21
  • Äldre 1 Aug 14:21
    #22

    Vår fotograf älskar denna, och jag kan ju bara hålla med när det gäller spektakulära bilder.. Mer som inspiration dock! Glad


    http://www.catherinehall.net//

  • Äldre 22 Aug 23:25
    #23

    Nu har du ju redan blivit fru 1700tal och jag hoppas att ni kommer vara väldigt nöjda med er bilder!

    Men jag hittade en sida nu när jag satt och kikade runt och kom att tänka på den här tråden och det kan ju finnas andra som vill ha lite inspiration och/eller bara tycker det är kul att kika på bröllopsbilder.

    www.robertandkathleen.com/blog/index.cfm

    Jag kan ingenting om foto, vad som anses vara bra eller dåligt och definitivt inte spektakulärt. Det enda jag vet är vad jag gillar och vad jag reagerar känslomässigt på = spektakulärt bra i mina ögon. Bilderna på hemsidan i länken ovan (scrolla ner för att se fleeera bröllop) gillar jag verkligen och jag ville därför dela med mig :)


  • Darlin­g Daisy
    Äldre 23 Aug 08:31
    #24
    daniiel skrev 2012-08-22 23:25:39 följande:
    www.robertandkathleen.com/blog/index.cfm?catI...
    Snygga foton!!
    Men det som fick mig att flämta till extra var klänningen i första inlägget! Herreminje, vilken skitläcker klänning!!!!!!!!
    Jag vill gifta mig igen, ge mig, ge mig, ge mig!!!! *dräglar ofint*

     
  • Äldre 23 Aug 08:59
    #25
    Darling Daisy skrev 2012-08-23 08:31:40 följande:
    Snygga foton!!
    Men det som fick mig att flämta till extra var klänningen i första inlägget! Herreminje, vilken skitläcker klänning!!!!!!!!
    Jag vill gifta mig igen, ge mig, ge mig, ge mig!!!! *dräglar ofint*
    Haha jag satt länge och försökte bestämma mig för om jag tyckte den var fin eller ful.. har ännu inte bestämt mig. Men jag skulle dock inte ha något emot att få gifta mig igen.. och igen.. och igen ;P (Med samma man, bara för att förtydliga haha) Det finns alldeles för många vackra brudklänningar!
  • Darlin­g Daisy
    Äldre 23 Aug 09:14
    #26
    daniiel skrev 2012-08-23 08:59:21 följande:
    Haha jag satt länge och försökte bestämma mig för om jag tyckte den var fin eller ful.. har ännu inte bestämt mig. Men jag skulle dock inte ha något emot att få gifta mig igen.. och igen.. och igen ;P (Med samma man, bara för att förtydliga haha) Det finns alldeles för många vackra brudklänningar!
    Den såg så härligt dyr ut!!

    De andra klänningarna var ju inte helt fel de heller! Gillade den tredje (tror jag) hon som hade som en tunn tyllbolero med släp! Det var snyggt och ovanligt!

    Håller med, samma man - olika klänningar! Vi får väl annars köra på den där brudklänningsmaskeraden vi pratade om förra året!  
Svar på tråden Tips på spektakulärt bra fotografbilder för inspiration??!