• Happy Bride

Får jag lov?

Till vilken låt ska ni dansa första dansen som gifta? Ska ni dansa vals eller annat?
    Vi kommer inte att ge oss på att dansa vals Glad. Utan vi håller oss till ett säkert kort för våra fötters skull bl.a, så vi dansar "tryckare" i ställetGlad.
    Hittade en väldigt fin låt som jag iallafall inte ha hört förut spelas någon gång
    ">

• Svar på tråden Får jag lov?
  • filibustern

vi har ingen planering på gång, men JAG vet då en hel del låtar som jag skulle kunna tänka mig dansa.. och som fästmannen skulle gilla oxå... eh..... hjärnsläpp.. men bl.a annies song (den gillar nog mest jag) eh... ja.. det var väl en 3-4 låtar.. men har totalt hjärnsläpp just nu.. :P 

• Odium

Vi kommer valsa till Metallica - Nothing else matters

• Chicita

Vi dansade inte alls Flört
    Jag har väldigt stora problem med en fot och vi räknade med att jag säkert skulle ha svinont efter en heldag på benen i skor som förvisso var ordentligt ingådda men ovanligt höga för att vara "långtidsbekväma".
    Och det var tur att vi tänkte så, för fotograferingen tog värre på foten än jag trott och sen vigselakten på det. Jag kunde knappt stödja på foten när det var dags för middag.

Men om vi skulle ha dansat så stod vi och valde mellan en medeltidslåt (stanna kvar i "temat" ett tag) eller så skulle vi tagit en kurs i vals för att slippa se lika komiska ut som ett kompispar gjorde när dom gifte sig {#emotions_dlg.djavulsk} 

Svar på tråden Får jag lov?