vilket datum är bäst att ha vårt bröllop?
Snälla hjälp mig/oss Vilket datum tror ni är bäst att ha vårt bröllop? Helgen vecka 28 eller helgen 34?
Snälla hjälp mig/oss Vilket datum tror ni är bäst att ha vårt bröllop? Helgen vecka 28 eller helgen 34?
Jag tror den 24 augusti, för 13 juli är mitt i semestertider och många har annat inplanerat. Plus att det brukar vara äckligt varmt i juli och det tycker jag är jobbigt, någon annan kanske tycker det är underbart iofs, men jag skulle inte vilja "svettas bort" på bröllopsdagen. 24 augusti är det dock fortfarande sommarvarmt och fint, men inte mitt i sommaren :)
Håller med Daniiel, augusti är bättre. Skolorna börjar ungefär där så då är det större chans att folk är hemma/inte uppbokade
Vi skulle gift oss den 14 juli 2012 (men fick tvillingar i början av året, så vi har fått skjuta på det ett år) & för vår släkt & familj var det enbart positivt att det var i semestertider enligt dem själva. Bara de får reda på det i tid så... Augusti är ju dock en underbar månad och för det mesta är vädret bättre då än juni/juli (känns det som i alla fall).