• Anonym (ensam)

    och vad ska jag nu fylla dagarna med?

    Ett års planerande resulterade i ett helt magiskt bröllop och jag och min man njöt av varje sekund! Tre veckor har nu gått och vi har kommit tillbaka till en vardag utan bröllopsplanering. Det är otroligt skönt på många sätt men börjar nu känna mig stressad då jag inte har något att göra med all dötid som naturligtvis finns i vardagen.
    Vet inte vad jag ska görav av all tid som jag innan la på bröllopsplaneringen och gnälla eller klaga över att jag har för mycket ledig tid känns så fel!!

    Idag lämnade jag in sista tentan för terminen och insåg att jag har nästan en månads ledigt  innan jag börjar sommarjobba och ingen av de nära och kära är typ lediga,  hegerna kommer jag ju kunna fylla men måndag till fredag då? Jag får typ panik av vetskapen om att jag kommer att vara sysslolös, men samtidigt behöver jag verkligen ta det lugnt och slappna av efter en hemsk termin i skolan. Men kan ju inte sitta hemma framför tvn hela dagarna och man hinner väääldigt många böcker på en månad. 

  • Svar på tråden och vad ska jag nu fylla dagarna med?
  • daniiel

    Det kanske finns något annat du kan planera? Födelsedag, sommarfest eller annat? Vad gjorde du innan du började planera för bröllop?, du kanske kan gå tillbaka till något. Hitta dig en ny hobby kanske? :)


  • Anonym (ensam)

    Insåg idag att jag faktiskr har nära och kära som är lediga,så idag blir det att bjuda ut min farmor och farfar på lunch och imorgon hem till min mormor och hennes nya på fika. Riktigt mysigt!! =)

    Sen ska det nog ta och fixas med både tackkort och fotoalbum, och ska nog ta och börja planera inför makens födelsedag i sommar och sen bröllopsresan också...  

Svar på tråden och vad ska jag nu fylla dagarna med?