• llinda­81
    Äldre 22 May 11:34
    4575 visningar
    29 svar
    29
    4575

    Vår stora dag:-)

    Här är vi på vår stora dag


    Helt magiskt var det, änligen är vi man o hustru <3



    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-22 11:35
    19 Maj 2012
  • Svar på tråden Vår stora dag:-)
  • llinda­81
    Äldre 23 May 10:52
    #11

    Tack


    ska kika, men har inte fått bilderna från fotografen än... hittar jag nån lägger jag upp den

  • llinda­81
    Äldre 23 May 11:03
    #12

  • llinda­81
    Äldre 23 May 11:06
    #13
    daniiel skrev 2012-05-23 10:50:45 följande:
    Stort grattis till er och all lycka i framtiden! :)

    Din klänning ser verkligen jättefin ut! Har du något "bättre" bild på den? :)
    har lagt upp en, tycker man ser lite mer hur klänningen ser ut på den iaf försökte lägga upp en till men de funka ej...
  • Nudax
    Äldre 23 May 11:08
    #14

    Jag blir lite nyfiken på er dukning/dekorationer etc också. Visa gärna om du vill och har bilder! =)

  • Äldre 23 May 11:10
    #15
    llinda81 skrev 2012-05-23 11:06:08 följande:
    har lagt upp en, tycker man ser lite mer hur klänningen ser ut på den iaf försökte lägga upp en till men de funka ej...
    Ja, där ser man klänningen bättre. Den är verkligen jättefin! Och så roligt med någon som vågar ha något annat än en vit klänning (även om det är fint och jag själv hade det haha). Du passade väldigt bra i den och din frisyr ser väldigt fin ut :) Hade klänningen släp eller var den golvlång? Bra val av klänning iaf :)
  • Anneli­256
    Äldre 23 May 11:12
    #16

    Grattis verkligen det är ju så det ska vara :)


    llinda81 skrev 2012-05-23 10:30:36 följande:

    Tack!!


    ja dagen blev verkligen allt som jag hoppats på kunde inte blivit bättre, ja förutom att man inte hade behövt va så sjukt nervös innan då


    när kyrkklockan ringde trodde jag att hjärtat skulle hoppa ur kroppen så hårt de bankade men sen så fort vi började gå nerför altargången försvann nervositeten mer o mer


    o festen blev verkligen me lyckad, va så kul för alla tyckte att vi hade lyckats få det så personligt, allt från dukning till kläder o val av musik, det lös verkligen "vi" om allt (o de va ju tur att de gjorde de, så mycke tanke o planering bak allt så hade de ju vatt tråkigt om de inte hade märkts)


     


  • llinda­81
    Äldre 23 May 11:33
    #17
    daniiel skrev 2012-05-23 11:10:41 följande:
    Ja, där ser man klänningen bättre. Den är verkligen jättefin! Och så roligt med någon som vågar ha något annat än en vit klänning (även om det är fint och jag själv hade det haha). Du passade väldigt bra i den och din frisyr ser väldigt fin ut :) Hade klänningen släp eller var den golvlång? Bra val av klänning iaf :)

    Tack


    den är golvlång, dock liite liite längre bak så den släpade lite..

  • llinda­81
    Äldre 23 May 11:39
    #18
    Nudax skrev 2012-05-23 11:08:54 följande:
    Jag blir lite nyfiken på er dukning/dekorationer etc också. Visa gärna om du vill och har bilder! =)

    har försökt ladda upp bilder, men de strular


    vi hade iaf svarta dukar, röda vaser med röda roser i, röda rosblad utlagt på borden i mitten längs borden o även "diamanter", svarta lite högre ljusstakar med röda blockljus på, röda o svarta ballonger i fönster o lite överallt tror de va allt...

  • llinda­81
    Äldre 23 May 11:40
    #19
    Anneli256 skrev 2012-05-23 11:12:09 följande:
    Grattis verkligen det är ju så det ska vara :)
    javisst e de
  • llinda­81
    Äldre 23 May 11:45
    #20
    llinda81 skrev 2012-05-23 11:39:43 följande:

    har försökt ladda upp bilder, men de strular


    vi hade iaf svarta dukar, röda vaser med röda roser i, röda rosblad utlagt på borden i mitten längs borden o även "diamanter", svarta lite högre ljusstakar med röda blockljus på, röda o svarta ballonger i fönster o lite överallt tror de va allt...


    hade även röda porslinshjärtan liggandes på borden me
  • llinda­81
    Äldre 23 May 12:25
    #21
  • dazzli­ngandd­ating
    Äldre 23 May 13:12
    #22

    Åh vad häftig klänning! Grattis!!


  • Äldre 23 May 13:58
    #23

    Va häftigt med helsvart klänning!! Ni var jätte fina! Stort Grattis!!


  • llinda­81
    Äldre 24 May 08:41
    #24

    TACK

  • 2000
    Äldre 12 Jun 21:39
    #25
    grattis! såååå fin klänning!
  • vinter­frost
    Äldre 12 Jun 22:14
    #26

    Grattis!! Så fin klänning! Var helt inne på svart klänning men hittade en champanje som jag dog en smula av så då fick det bli den.. massa grattis igen iallafall!

  • llinda­81
    Äldre 13 Jun 07:58
    #27
    2000 skrev 2012-06-12 21:39:17 följande:
    grattis! såååå fin klänning!
    Tack
  • llinda­81
    Äldre 13 Jun 07:59
    #28
    vinterfrost skrev 2012-06-12 22:14:49 följande:
    Grattis!! Så fin klänning! Var helt inne på svart klänning men hittade en champanje som jag dog en smula av så då fick det bli den.. massa grattis igen iallafall!

    Tack så mycket

  • llinda­81
    Äldre 13 Jun 08:38
    #29

    Tänkte att jag får kanske skriva o berätta lite mer om dagen, nu när man har fått distans till de


    Vi började självklart dagen med frukost, sen tog jag döttrarna i min bil o körde o hämtade upp tårtorna medans mannen packade in alkoholen i sin bil, sedan möttes vi upp i festlokalen. Där hade vi varit hela fredagen o dekorerat o fixat, så på lördagen ställde jag bara ut de röda rosorna i vaserna.


    Sedan bar det av in till stan igen för att hämta upp min bukett o mannens corsage.


    Sen hem o duscha o sminka mig, efter det var det dags för middag


    Sen körde mannen mig till frisören o när han släppt av mig där va de dags för honom att hem o duscha o fixa till sig.


    Blev sen upphämtad av mannen när jag va klar hos frisören, hon hjälpte mig även på med klänningen


    Därefter åkte vi o blev fotade, då kom även mina föräldrar ut med våra barn så de kunde vara med på foto


    Sen blev det en nervös väntan som inte blev så lång som tur va vi åkte hem till mina föräldrar o väntade där i ca en kvart innan det var dags att åka till kyrkan, ville ju inte komma så gästerna såg oss innan så vi kom dit ca 5 min innan vigslen började, men den väntan där när kyrkklockorna började ringa o vi bara väntade på att få börja gå, där va jag så sjukt galet nervös, men så fort vi började gå in i kyrkan släppte de värsta


    sen när vi gått in, o kantorn slutat spela ingångsmusiken tog min pappa o spelade tillsammans med kantorn It´s now or never (Elvis Presley), min pappa spelade saxofon o kantorn spelade piano, jättefint var de! o valet av den låten va just för att de va nu eller aldrig som gällde


    Sen var de ju vigselakten som flöt på bra, sen gick vi ut o då va vi ju gifta


    sen hade vi en underbar fest efteråt


    tyvärr gick ju dagen alldeles för fort... men tiden går ju fort när man har roligt!!


    Det va i stort vår bröllopsdag <3

Svar på tråden Vår stora dag:-)