• selma03

Lila tärnklänning sökes

Letar efter en speciell lila tärnklänning som ser ut ungefär så här:

Lila, långklänning, inte för mycket krusiduller.

Vill ha dem till så bra pris som möjligt, helst under 2500 kr

• Svar på tråden Lila tärnklänning sökes
  • daniiel
    Chicita skrev 2012-05-14 09:59:53 följande:
    Det är väl ingen bild i TS?
    Jag gick efter beskrivningen bara Glad 
    Hahaha du har nog rätt! Jag läste detta "Letar efter en speciell lila tärnklänning som ser ut ungefär så här:" och bara antog att det skulle vara en bild efter det :P Men nu när jag läser det igen, så var det nog bara beskrivningen som var efter det :P
  • Chicita
    daniiel skrev 2012-05-14 12:45:23 följande:
    Hahaha du har nog rätt! Jag läste detta "Letar efter en speciell lila tärnklänning som ser ut ungefär så här:" och bara antog att det skulle vara en bild efter det :P Men nu när jag läser det igen, så var det nog bara beskrivningen som var efter det :P
    Ja jag tänkte likadant först och skulle precis skicka ett inlägg med "vart är bilden" men insåg att om hon hittat en klänning hon ville ha och hade bild på den så kanske det skulle stått "vart kan jag hitta den här klänningen" istället.
    Så jag raderade och försökte hitta lite klänningar som matchade beskrivningen istället Flört 
  • daniiel
    Chicita skrev 2012-05-14 12:47:51 följande:
    Ja jag tänkte likadant först och skulle precis skicka ett inlägg med "vart är bilden" men insåg att om hon hittat en klänning hon ville ha och hade bild på den så kanske det skulle stått "vart kan jag hitta den här klänningen" istället.
    Så jag raderade och försökte hitta lite klänningar som matchade beskrivningen istället Flört 
    Ja, jag tänkte så, att vart är bilden, för det är ju flera som verkar ha problem med att bilden inte kommer med när de skickar inlägg/gör en TS. Jag tänkte väl att det kaske var en bild på en klänning i en annan färg eller som var alldeles för dyr, så hon ville ha hjälp att hitta alternativ i rätt färg och/eller prisklass :P Nåja, hon har ju fått lite förslag nu, förhoppningsvis ska något passa :)
  • Chicita
    daniiel skrev 2012-05-14 12:50:50 följande:
    Ja, jag tänkte så, att vart är bilden, för det är ju flera som verkar ha problem med att bilden inte kommer med när de skickar inlägg/gör en TS. Jag tänkte väl att det kaske var en bild på en klänning i en annan färg eller som var alldeles för dyr, så hon ville ha hjälp att hitta alternativ i rätt färg och/eller prisklass :P Nåja, hon har ju fått lite förslag nu, förhoppningsvis ska något passa :)
    Precis Glad
    Att köpa kinaklänningar som tärnklänningar om man vill ha en speciell färg eller utseende tror jag som sagt på om man inte hittar rätt i dom vanliga onlinebutikerna eller i brudklänningsbutikerna
  • sollan

www.helenklanning.com

Fina och billiga klänningar. Troligtvis ska syrran beställa min tärnklänning från den sidan :)

Fru Olsson sedan 120414 <3
  • daniiel
    Chicita skrev 2012-05-14 12:57:21 följande:
    Precis Glad
    Att köpa kinaklänningar som tärnklänningar om man vill ha en speciell färg eller utseende tror jag som sagt på om man inte hittar rätt i dom vanliga onlinebutikerna eller i brudklänningsbutikerna
    Ja, det håller jag med om. Jag beställde "mina" tärnklänningar från kina, för jag kunde verkligen inte hitta rätt färg. Beställde nog hem närnare 40 olika klänningar från vanliga butiker innan jag valde kinaklänning istället.
    sollan skrev 2012-05-14 13:46:36 följande:

www.helenklanning.com

Fina och billiga klänningar. Troligtvis ska syrran beställa min tärnklänning från den sidan :)

Och detta är ju då ett exempel på alla sk. kinasidor som finns :) Har du hört något om den där sidan sollan, om den är bra att beställa ifrån? :)
  • sollan
    daniiel skrev 2012-05-14 13:55:06 följande:
    Och detta är ju då ett exempel på alla sk. kinasidor som finns :) Har du hört något om den där sidan sollan, om den är bra att beställa ifrån? :)
    Nej, har inte någon koll alls ang sådana sidor. Var själv för feg för att våga beställa min bröllopsklänning eller tärnornas klänning från någon sådan sida. Vet i tusan ifall syster min heller har någon koll ang sidan eller om hon mest tänkte. Jädrans vilka billiga klänningar...hehe
  • daniiel

www.bonprix.se/produkt/klaenning-brun-960183/&type=image&sk=7439

www.asos.com/ASOS/ASOS-Maxi-Dress-With-Ruched-Bust/Prod/pgeproduct.aspx&cid=8799&Rf-200=8&sh=0&pge=0&pgesize=20&sort=-1&clr=Purple
    www.asos.com/Jarlo/Jarlo-Embellished-Shoulder-Maxi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx&cid=8799&Rf-200=8&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=Lilac
    www.asos.com/Coast/Coast-Pleat-Detail-Maxi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx&cid=8799&Rf-200=8&sh=0&pge=2&pgesize=20&sort=-1&clr=Purple
    www.asos.com/Coast/Coast-Duchess-Satin-Maxi-Dress/Prod/pgeproduct.aspx&cid=5235&Rf-200=8&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=-1&clr=Purple

www.bluecrownfashionwebbshop.com/4214/320-0
    www.bluecrownfashionwebbshop.com/4316/322-0

Alla klänningarna tex här går att få i lila.
    www.lightinthebox.com/narrow/floor-length_v1282t0/bridesmaid-dresses_c1773

Svar på tråden Lila tärnklänning sökes