• Sara61­4
    Äldre 11 May 07:52
    8049 visningar
    35 svar
    35
    8049

    bröllop sommaren 2013, fler ?

    vi ska gifta oss i juni 2013, vet inte datum ännu.

    är det fler som ska gifta sig nästa sommar i stockholm ? skulle va kul att prata med fler  

  • Svar på tråden bröllop sommaren 2013, fler ?
  • Äldre 23 Sep 21:03
    #21

    för oss går det bra. jag lider med er som inte bokat lokal ännu för fan vad drygt det är att hitta the one. jag började leta i januari och fan vad mycket lokaler vi har kollat på både här och där. Tappade räkningen för hur många vi kollade på. Den ena var för liten den andra för stor, den andra hade fula tapeter och den tredje gjorde inte persisk mat. ja ni ser det var något fel på alla. Jag är bara såååå glad att det är påskrivet och klart och handpenningen är betald. Plus att dom fixar ALLT.

    Enda vi måste fixa är sofre aghd och ja oss själva samt davul zurna. Men det kan jag leva med tror jag. Vi lyckades förhandla oss till att dom fixade den DJ:en vi ville ha plus öppen bar. kan nog inte bli bättre.

    Kyrkan är med bokad. Sen måste jag kolla om det finns möjlighet och vad det kostar att hyra buss från lokal till kyrka och tillbaka då den ligger inne i stockholm och parkeringar är inte det bästa. någon som vet?

  • Lisa
    Äldre 23 Sep 23:05
    #22

    en till stockholmare här. vi gifter oss den 27 juli 2013 och jag är så lycklig

  • suzann­a001
    Äldre 23 Sep 23:21
    #23

    Vi planera på bröllop i aug 2013 den 3 :)

  • Äldre 24 Sep 13:50
    #24

    Vi gifter oss lite utanför Nyköping den 3 augusti 2013 :)

  • Äldre 25 Sep 22:05
    #25

    Pagnie kontakta de olika bussbolagen. Jag fick en prisuppfattning för cirka 40pers - 4000kr. 
    Vi gifter oss i en k:a i Upplands Väsby men bor inte där, blev bara kära i kyrkan :)

    Fortf inte blivit mycket klokare i jakten på lokal och börjar få panik  

  • Äldre 25 Sep 22:44
    #26
    Nicch skrev 2012-09-25 22:05:08 följande:
    Pagnie kontakta de olika bussbolagen. Jag fick en prisuppfattning för cirka 40pers - 4000kr. 
    Vi gifter oss i en k:a i Upplands Väsby men bor inte där, blev bara kära i kyrkan :)

    Fortf inte blivit mycket klokare i jakten på lokal och börjar få panik  
    ja vi får ju kolla på det. nu har vi 160 personer men jag hoppas på att kunna korta ner listan lite och att kanske inte alla kommer då det är mycket gäster från andra länder.
    Men som sagt vi får kolla det. Ja jag förstår att du börjar få panik jag hade fan panik innan vi bokade vår lokal och det gjorde vi i början av maj då vi skrev på kontraktet. Men ni hittar säkert någon. Hur många blir det?
  • Äldre 26 Sep 08:22
    #27

    Här hittade jag en hemsida med dekorationer, 
    tipsar er om den http://www.bodega.se/festhogtider/brollop-mohippa.html  

  • Äldre 29 Sep 17:32
    #28

    åh vad underbart det är. Nu kan jag bocka av klänning på att fixa listan. Hittade den i första butiken jag gick in och jävlar vad trevliga och hjälpsamma dom var. helt underbart.

  • soderp­ling
    Äldre 8 Oct 15:59
    #29

    Vi ska gifta oss 31/8-2013
    Kyrka är bokad
    Lokal är bokad
    Klänning beställd.
    Tärnor
    Nu letar jag make up artist till rimligt pris.

  • Äldre 9 Oct 14:24
    #30

    Skit också...den 11 maj var redan upptagen i Riddarhuset. Den enda lediga lördagen i närheten var 15 juni...


    Jaha..då får man planera om allt då....

  • Äldre 9 Oct 14:29
    #31

    Här blir det bröllop i Umeå 130713 Tycker det är ett fint datum.. Om man inte tror på olyckor kring siffran 13 då.

    Har bjudit lite över 70 gäster. Känns inte så mycket längre när jag ser att andra har 160. Gud, vilken rolig fest det måste bli


  • Äldre 9 Oct 15:01
    #32

    Mailade tillbaka och frågade om det fanns NÅGRA lediga dagar i maj...och några fanns det, typ mitt i veckan och så, men tydligen är dagen efter, söndag den 12:te fortfarande ledigt.

  • idak86
    Äldre 8 Feb 12:57
    #33

    Jag ska gifta mig den 17/8 2013 i Sollentuna,på Edsbergs slott,borgerlig vigsel.
    Är från början ifrån Uppsala,fästmannen är ifrån Stockholm,och jag bodde där tills september 2012,då jag blev boråsare pga studier,men jag försöker vara i Stockholm så ofta jag kan och har råd.
    Dock så skulle jag vilja ha en bröllopsbuddy att diskutera saker med och gå och kolla på saker med här i Sthlm. 

  • Tiotio­tio
    Äldre 8 Feb 13:35
    #34

    Vi är ett par i Stockholm, datumet planerat till den 15/6 2013 :)

    Klänning-check
    Ringarna-check/på gång
    Vigselplats+middagsplats-check
    vigselförrättare-check
    inbjudan-i tankesmedjan
    Maten-i tankesmedjan
    Kostym-på gång
     

  • Carina­10
    Äldre 18 Mar 19:04
    #35

    Augusti 2013 i Skåne

Svar på tråden bröllop sommaren 2013, fler ?