• Sara614

    bröllop sommaren 2013, fler ?

    vi ska gifta oss i juni 2013, vet inte datum ännu.

    är det fler som ska gifta sig nästa sommar i stockholm ? skulle va kul att prata med fler  

  • Svar på tråden bröllop sommaren 2013, fler ?
  • Pagnie
    Sara614 skrev 2012-05-11 16:13:01 följande:
    härligt, hur långt har ni kommit i planeringen ?
    kontraktet för lokalen ska in i nästa vecka och då är allt utom kyrka klart då vi har paket där i princip allt ingår utom kläder och kyrka då.
  • palle 2011

    KyssSka gifta mig nästa sommar 2013


    Bokat kyrka och börjar gå igenom planering och att göra listan med min blivande man..wiiiii

  • sommaren13

    Vi har bokat kyrkan, lokalen, fixat gästlistan och börjat med inbjudningskorten. Tärnor och marskalker utsedda, väntar på att toastmastern ska ge sitt svar om han ställer upp eller inte. Menyn är nästan klar, funderar lite på vegetariska alternativ bara. Jag vet vilken ring jag vill ha och sambon tror att han vet vad han är ute efter.

  • Äriqa

    Kommer föreslå vår 4:års dag som vigseldag. 9 aug 2013. Får se om det blir då, men jag hoppas på det.

  • Binta

    Jag med! datum spikat och lokal fixat ganska nyligen =) blir nästa sommar utanför växjö =)
    Jag undrar lite när ni tänker börja skicka ut inbjudningskorten och save the date korten för er som ska ha de?
    lycka till!!! =) 

  • sommaren13
    Binta skrev 2012-07-03 11:59:00 följande:
    Jag med! datum spikat och lokal fixat ganska nyligen =) blir nästa sommar utanför växjö =)
    Jag undrar lite när ni tänker börja skicka ut inbjudningskorten och save the date korten för er som ska ha de?
    lycka till!!! =) 
    Vi ska inte ha några save the date kort. Vi kommer nog skicka ut inbjudningarna i mars och ha osa i juni.
Svar på tråden bröllop sommaren 2013, fler ?