• Äldre 3 May 09:19
    22727 visningar
    101 svar
    101
    22727

    Kärlek kärlek kärlek- tävla och vinn vigselring!


    Du har nu chansen att vinna en fin vigselring från Hedbergs Guld och Silver!

    Det enda du behöver göra är att ladda upp en bild i tråden!
    Bilden ska passa in i temat kärlek.
    Det kan vara i princip vad som helst bara bilden visar något som representerar kärlek för dig.
    Du får ladda upp så många bilder som du vill.
    Du måste äga rätten att publicera bilden.
    Skriv en kort motivering till din bild och varför just du borde vinna den vackra ringen.

    Tävlingen pågår t.om 16/5   och vinnaren presenteras den 17/3

    Lycka till!Solig

    Här kan du läsa mer om ringen:
    www.hedbergsguld.se/vigselring-fub017-p-4060....

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-17 10:02
    Observera!

    Vinnaren presenteras den 21/5. Tryckfelsnisse smög sig in i den tidigare texten
  • Svar på tråden Kärlek kärlek kärlek- tävla och vinn vigselring!
  • Hoffse­nnanen Tottop­lex
    Äldre 19 May 22:53
    #91


    En lite annorlunda motivering. VI har så kallade superfredagar på jobbet en gång i månaden. kan jämföras med casuall friday. Vi har varje gång ett visst tema som vi då har som röd tråd i butiken. Denna fredag var det tema " Kost och träning"  Denna bilden tycker jag visar dels min kärlek till jobbet men också att det är förbaskat kul att få klä ut sig och bjuda på sig själv! Många kunder lämnade butiken den dagen med ett stort leende, och det är därför jag jobbar. En glad kund är det bästa som finns och anledningen till varför jag går till jobbet!
  • Karl33­6
    Äldre 19 May 23:07
    #92

    Jag och min sambo förlovade oss i Montenegro förr

  • Eneque­rv
    Äldre 19 May 23:22
    #93

    Den här bilden skickade jag och min sambo till vår släkt efter att vi förlovat oss. Är ganska nöjd med den. =)



    Rösta vetja!
  • Äldre 20 May 20:49
    #94

    Jag träffade min älskade sambo genom en blinddate i juli förra året. Jag hade fått höra att han skulle vara runt 40 år, men när jag såg honom första ggn, så blev min tanke att han såg väldigt ung ut för att vara 40 år! 
    När jag sen frågade honom så visade det sig att han var 27år (jag var 33år) och jag kände mig nästan gammal
    Vi gick på bio och sen så gick vi ut och åt på en jättemysig krog, vi satt och pratade i flera timmar.
    Vi började att sms:a redan när vi skildes åt och så har det fortsatt sen dess. Vi blev officiellt tillsammans den 14 sept och flyttade ihop den 16:e sept
    Han har stått ut med mitt galna ex som har hotat mig till livet flera ggr och hindrat mig från att träffa min yngsta son. Men min älskade Thomas har fått mig att fortsätta orka igenom allt med hot, vårdnadstvist mm. Han har stöttat och älskat mig till 100%. Han har fått mig att växa som människa, fått mig att inse att jag också är värd att älskas för den jag är, jag behöver inte förändra mig själv för att vara honom till lags, jag kan vara mig själv.
    Efter flera år av misslyckade förhållanden, våldtäkter och en taskig självkänsla där jag har sett ner på mig själv, har jag äntligen hittat min stora kärlek. Han är mitt allt, han finns där när jag behöver honom, han står ut med alla mina gråtattacker när jag inte orkar längre, han får mig att fortsätta orka leva.
    Hade det inte varit för honom så hade jag inte suttit här idag. Och nu ska jag äntligen få gifta mig, nåt som jag har drömt om de senaste 10 åren och nu är det på väg att hända, den 24/8-2013 så blir jag äntligen fru Måste fortfarande nypa mig i armen för att inse att det är sant, jag planerar bröllop och eftersom ekonomin är som den är då jag är sjukskriven pga exet, så är jag så glad att jag får chansen att vinna en otroligt vacker ring som min älskade kan sätta på mitt finger inför våra familjer och vänner som är där för att dela våran lycka.

    Oj det blev väldigt långt.... kan ju bara säga att jag har aldrig varit så lycklig som nu, jag lever äntligen!



     
  • Äldre 21 May 13:18
    #95
    Lady Namárië skrev 2012-05-05 15:39:44 följande:
    Det här är ovillkorlig kärlek. Aldrig har en katt älskat "sina" barn så mycket och varit så älskad tillbaka. Om det skulle gå at fråga honom om hans roll i familjen skulle han förmodligen utnämna sig själv till mamman (och mig till den lata barnflickan som han måste sjasa på hela tiden när hon inte tillmötesgår barnens önskningar snabbt nog ). Så här sover de ofta ihop, katten och barnen. Hjärtana på kudden är liksom pricken över i:et.

     



    Jag skulle vilja ha den vackra ringen och gravera in datumet för vår tioåriga bröllopsdag i den, tillsammans med textraden "Years from now" - från sången som spelades på vårt bröllop. Så här nästan tio år senare känns den ännu mer klockren.

     


    www.stlyrics.com/songs/d/drhook18813/yearsfro...


     


     


    Tack alla som varit med och tävlat!
    Det kom in många många fina bilder! Solig

    Vinnaren blev Lady Namarie {#emotions_dlg.flower}
    Ett stort grattis till Lady Namarie som har vunnit en fin ring från Hedbergs Guld och Silver!Solig

    Inboxa din adress till mig så kommer vinsten på posten!
  • Äldre 21 May 13:23
    #96

    Grattis Solig
    En värdig vinnare

  • Äldre 21 May 16:06
    #97

    Oj, nu blev jag verkligen superlycklig! Tusen, tusen tack!

    Nu är det bara att på allvar sparka igång planerna på en "fira kärleken"-fest lagom till tioårsdagen!

  • Lillis­82
    Äldre 21 May 18:24
    #98

    Grattis.. jätte mysig bild!! 

  • Ellis
    Äldre 22 May 01:01
    #99

    Grattis! Glad

  • Äldre 23 May 11:17
    Lady Namárië skrev 2012-05-21 16:06:14 följande:
    Oj, nu blev jag verkligen superlycklig! Tusen, tusen tack!

    Nu är det bara att på allvar sparka igång planerna på en "fira kärleken"-fest lagom till tioårsdagen!
    Fria på och fira kärleken. Vad kan vara härligare än det? Solig
  • Äldre 28 May 17:12
    Forumvärd skrev 2012-05-23 11:17:47 följande:
    Fria på och fira kärleken. Vad kan vara härligare än det? Solig
    Mitt mål ät att fria till sambon i sommar Solig
Svar på tråden Kärlek kärlek kärlek- tävla och vinn vigselring!