• JuliBrud89

Var köper/köpte ni era ringar?

Jag håller på att leta ringar för fullt :) Jag vill ha en ring i guld med diamanter, som inte kostar en miljjon ;)
    Jag har hittat en sida (en norsk då jag bor i norge) som heter http://www.21diamonds.no
    Där kan man "skräddarsy" ringen och välja vad man vill ha för sten, färg på stenen, i guld eller silver osv. 

Vad tror ni att köpa vigselringen på internet? Denna sida verkar bra och seriös.

Vart har ni köpt (ska köpa) era ringar?

Ni som orkar får gärna tipa som bra och seriösa internetsidor. Och den som orkar får gärna ladda upp bild och pris.

Kram på er alla fina brudar :)

Här är en ring jag funderar på, den kostar 4500.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var köper/köpte ni era ringar?
  • JuliBrud89
    teddy skrev 2012-04-17 18:23:43 följande:
    Men... de går inte att få de graverade på chanti va??
    Men gravera kan du ju gøra på vilken guldsmedsbutik som helst i princip :) Brukar kosta en hundring ca..
  • J8783
    teddy skrev 2012-04-17 18:23:43 följande:
    Men... de går inte att få de graverade på chanti va??
    Jo tror det gällde dom "dyrare" ringarna. Under vigsel/förlovningsringar. 181kr för två eller 90kr för en ring Skrattande
  • 21Diamonds
    teddy skrev 2012-04-17 18:13:30 följande:
    Kan man beställa till Sverige från den norska sidan? Många fina ringar där :)
    Hei der,

21DIAMONDS NORGE sender også til Svergie.

Siden "land" ikke kan endres i adressefeltet på betalingssiden, send oss en beskjed i meldingsfeltet på samme side, om at du ønsker smykket sendt til Svergie. 

Se hvor enkelt det er å designe ditt eget smykke. Vi selger også motesmykker

Med vennlig hilsen
    21DIAMONDS Kundeteam 
  • JuliBrud89
    21Diamonds skrev 2012-04-18 11:41:18 följande:
    Hei der,

Siden "land" ikke kan endres i adressefeltet på betalingssiden, send oss en beskjed i meldingsfeltet på samme side, om at du ønsker smykket sendt til Svergie. 

Med vennlig hilsen
    21DIAMONDS Kundeteam 
    Se dær ja :)
  • cillissa

De e skönt att bara surfa runt på olika sajter och se alla häftiga smycken. 

Min favorit är vigselring.nu och jewellerybyjenny.se/smyckesblogg. Ja o min kille har köppt ringar av AF och e nöjda. Kul e ju att han ritar upp olika förslag. Lycka till med ringletandet!

Nu har vi ju redan köppt våra ringar, men en ring som jag oxå skulle kunna tänka mej e:  http://vigselring.nu/vigselringar/alliansringar/show/Weddingring-Upgrade Skitläcker.

• teddy
    21Diamonds skrev 2012-04-18 11:41:18 följande:
    Hei der,

Med vennlig hilsen
    21DIAMONDS Kundeteam 
    Glad
  • sollan

Fin ring =)

Vi lämnade in hemmaliggande guld och lät en juvelerare göra våra förlovningsringar.

Vigselringarna köpte vi min i butik och mannens köptes från internet.

Är man bara helt på det 100 med vilken storlek man har och hur ringen ser ut i verkligheten så borde de inte vara några problem med att beställa över internet.

Fru Olsson sedan 120414 <3
  • AnnetteS

Vet ni vad, hittade en rabattkod för 21Diamonds som flöt omkring på Facebook som ger dig 25 % rabatt på allting, inklusive ringar för de som letar förlovningsringar eller vigselringar. Det blir ju faktiskt en ganska så bra rabatt :) Tror de antagligen postade det på deras Facebooksida men det är ju ok att alla använder den :)

Hemsidan heter www.21diamond.se och Rabattkoden är: Malin-25  

• Flyingsolo

Jag o min man köpte våra vackra ringar från guldklippet.
    Tips på bra sida som säljer fina smycken.

Svar på tråden Var köper/köpte ni era ringar?