• JuliBrud89

Var köper/köpte ni era ringar?

Jag håller på att leta ringar för fullt :) Jag vill ha en ring i guld med diamanter, som inte kostar en miljjon ;)
    Jag har hittat en sida (en norsk då jag bor i norge) som heter http://www.21diamonds.no
    Där kan man "skräddarsy" ringen och välja vad man vill ha för sten, färg på stenen, i guld eller silver osv. 

Vad tror ni att köpa vigselringen på internet? Denna sida verkar bra och seriös.

Vart har ni köpt (ska köpa) era ringar?

Ni som orkar får gärna tipa som bra och seriösa internetsidor. Och den som orkar får gärna ladda upp bild och pris.

Kram på er alla fina brudar :)

Här är en ring jag funderar på, den kostar 4500.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Var köper/köpte ni era ringar?
  • mrs2b
    JuliBrud89 skrev 2012-04-17 14:58:11 följande:
    Här är en ring jag funderar på, den kostar 4500.

Å, den liknar min ring som är beställd, men som kommer vara i vitguld. Den är riktigt fin! Vi köpte våra förlovningsringar hos en juvelerare i stan, men internet är nog också ett bra alternativ.
  • J8783
    Victoria skrev 2012-04-17 17:27:05 följande:
    Jätte fin ring du valt!! Själv köper jag min ring från www.indonordic.se, bra priser för min budget
    Köpte också våra förlovningsringar därifrån. Men vigselringen från Chanti.se alltså internet sida. Seriösa båda företagen. Ursäkta att jag svarade på detta inlägg, och kapade din tråd. {#emotions_dlg.flower}
  • teddy

Kan man beställa till Sverige från den norska sidan? Många fina ringar där :)

• Fangoria

Vi köper också på titanringar.com, men vi bor i Härnösand där själva butiken ligger så vi köper i deras "verkliga" butik. =) Suuuuuperfina ringar!

• JuliBrud89
    teddy skrev 2012-04-17 18:13:30 följande:
    Kan man beställa till Sverige från den norska sidan? Många fina ringar där :)
    På deras sida står det att du ska ta kontakt med dom, på deras mail.
    kundeservice@21diamonds.no

Skriv att du ælskar deras ringar och undrar om dom kan skicka din till sverige om du bestæller dær :) Så går nog det bra! 
  • JuliBrud89
    J8783 skrev 2012-04-17 17:38:14 följande:
    Köpte också våra förlovningsringar därifrån. Men vigselringen från Chanti.se alltså internet sida. Seriösa båda företagen. Ursäkta att jag svarade på detta inlägg, och kapade din tråd. {#emotions_dlg.flower}
    Hehe det går så bra så ;)
  • teddy
    J8783 skrev 2012-04-17 17:38:14 följande:
    Men... de går inte att få de graverade på chanti va??
Svar på tråden Var köper/köpte ni era ringar?