• zoolin

    Hudfärgad bh

    Jag är på jakt efter hudfärgad (helst väldigt enkel) bh i Ekupa till att ha under brudklänningen.
    Har varit i butik och provat Primadonna men 849:- tycker jag är lite för saftigt. Så är det någon som har tips på bra bh i den stl, antingen IRL eller på nätet?

  • Svar på tråden Hudfärgad bh
  • daniiel

    Har du prövat Wonderbra? Jag hade en sådan, axelbandslös (ultimate strapless), hudfärgad under min brudklänning i storlek 80G och den satt jättebra. Kostar kring 500kr. Den finns bland annat här på Nelly, nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderbra-690/ultimate-strapless-bra-690001-770/


  • daniiel

    Wonderbra finns ju i andra modeller också, om du inte vill ha axelbandslös.
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderbra-690/wonderbra-t-shirt-bra-690024-770/
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderbra-690/gel-push-up-bra-690003-770/
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderbra-690/multi-plunge-bra-690002-770/

    Den axelbandslösa finns i en lite finare modell också, med spets.
    nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/underkl%C3%A4der/bh-toppar/wonderbra-690/ultimate-strapless-lace-b-690011-115/


  • Hvidbrud

    På ebay säljs panache tango nude till bra pris kommer i stora skålar och håller behagen precis där de ska vara. Om det ska vara axelbandslöst kan jag rekommendera fantasie's bhar.

  • augustesen

    Jag kommer nog köpa en hudfärgad på Lindex för 179:-, bra pris plus att dom har silikon runt kanterna för att den inte ska glida ner. Min är i DD men är inte 100% om dom har E, men dom har ju Generous också så kanske finns någon dår :) Dom har ju ofta -20% för klubbmedlemmar också :)


  • Zara81

    Jag har rätt stora bröst och wonderbra bh:n som Daniiel skrev om är skitbra! Testa en sådan och hoppa och skutta i innan du bestämmer dig. Man vill nog inte gå runt och dra upp bh:n eller klänningen den dagen.

    Den finns på Åhlens i sthlm city för 549 kr.

Svar på tråden Hudfärgad bh