• AlwaysAndForever2012

hur många hörde av sig och tackade för ert tackkort?

Hej, Läste vett och etikett och alla regler kring bröllop. Bla när man senast bör skicka tackkorten osv. Läste dessutom att de som får tackkorten också ska svara gå något vis och tacka för tackkorten. Vilket jag faktiskt tycker borde vara lite självklart. Kanske jag tycker för jag tycker det är kul att se vad de säger om mitt eftersom jag gjort det lite annorlunda Men, tror inte många kommer säga något:-S Hur många tackade er?

• Svar på tråden hur många hörde av sig och tackade för ert tackkort?
  • Chicita

Dom som har sagt något till oss är dom vi har träffat efter bröllopet.
    Ingen har ringt och sagt något, utan det har varit vartefter vi har stött på dom på stan eller någon annan stans 

• Chicita

Nejmen...där ser man *hihi*
    Jag läste inte ens att det stod tackkort. Jag var så inne på att det var festen dom skulle tacka för Flört 
    Får skylla på den här hemska huvudvärken som dök upp för en stund sen.

Men tja dom som har tackat, har tackat både för festen och tackkorten förvisso, så mitt svar stämmer ändå även om jag svarade på något helt annat än vad frågan var Oskyldig 

• daniiel

En kompis till oss skickade ett sms och tackade. Min mormor tackade muntligt när vi träffade henne. Utöver det - ingen! Inte ens när vi träffat dom. Ingen har tackat för festen eller något heller.

• aniara

Nu har vi inte gift oss än men jag räknar inte med en anstormning av tack efter vår fest. Jag har fått känslan att det är på väg bort, att tacka för sig i efterhand. Vi är i alla fall dåliga på det i min familj och i min vänkrets och det har egentligen aldrig riktigt förekommit heller.

• moonlightgirl

Nu har vi inte gift oss ännu men när min kusin och hans fru gift sig och skickade tackkort skickade jag sms och tackade för tackkortet och sa vad fint det var.  =)

Svar på tråden hur många hörde av sig och tackade för ert tackkort?