• Monica89

Utgångsmusik

vad ska ni ha för utgångsmusik?

Vi funderar på Melba Moore - This is it.

isåfall blir det nog bara en cd som spelas.

• Svar på tråden Utgångsmusik
  • chrpe

Vi funderar på Beautiful day med U2

• kaju

Vi kan inte heller bestämma oss. Vi gifter oss i en stooor kyrka och prästen rekommenderade att kantorn spelar, eftersom ljudet lätt blir platt annars. Kantorn är helt med på noterna Skrattande och kan tänka sig att spela det vi vill om det bara låter bra. Så nu är vi inne på antingen (nr 1) Grease You´re the one, Tina Turner It takes two, Brian Adams Hearts on fire eller Chapel of love. Hmm... Vad tror ni?

• Lillis82

Jag har fått igenom att vi skall ha The Moniker - Oh my God.. tycker den passar bra som utgångsmusik.. man blir både glad och så är det kärlekstema i texten typ..

• ichboll

Vi funderar på you da one med rihanna lr in the name of love med u2 men har inte bestämt oss än....

• Viccan

Jag funderar på att ha "Kärleksvisan" med Sarah Dawn Finer.
    Den är ju så himla fiiiiiin

• MrsSilfverblad2b

Vi funderar på Marry you med Bruno Mars.

Jag gillar den jättemycket men min m2 tycker att stycket efter första refrängen " Well, I know this little chapel, On the boulevard we can go, No one will know, Oh, come on girl" är kasst. Dock tror jag att jag kan övertala honom.

12-05-12
  • Monica89

´Lyssnade på Marry you, och tänkte "den lät ju bra" Sen tog jag google översätt (min engelska är ganska dålig) och texten är ju lite sådär :)

• AnnL

Vi ska ha "So in love with you" med Kenny Rogers :)

Svar på tråden Utgångsmusik