• Sara85

    Bh för storbystade!

    Hejsan!

    Jag behöver tips på vart man kan hitta bra bhar för storbystade att ha under brudklänningen?

  • Svar på tråden Bh för storbystade!
  • moonlightgirl

    Själv handlar jag alltid på bh butiker på stan då jag kan prova bh:n på plats då de olika märkena är så olika med storlekar osv. Men jag för min del hittar ingen axelbandslös utan får förlika mig med att jag måste ha med axelband. Det märket jag tycker är bäst är Primadonna. Dem sitter bäst (på mig) och har bästa kvaliten. (ja enligt mig med de märken jag provat)

  • daniiel
    Chicita skrev 2012-03-07 21:58:52 följande:
    Ja verkligen bra priser Skrattande
    Jag köpte en t-shirt BH på prov där nu för 129:- trodde inte att den skulle sitta jättebra. Men jag blev så nöjd att jag beställde en till direkt. Första tanken var att den väl säkert duger att ha när jag ska till hotellet och städa i alla fall.
    Men den var superskön, har nog aldrig haft en så skön BH någon gång tror jag. Dom skaver alltid under armarna på mig, men den här hade inte så breda kupor utan djupare istället Skrattande 
    Låter som en bh som skulle passa mig, du kan inte länka? :)
  • Chicita
    daniiel skrev 2012-03-09 22:10:12 följande:
    Tack, den såg ju dessutom fin ut :)
    Helt ok faktiskt...
    Framkanten på min bh viker upp (ut) sig lite. Men det kan jag faktiskt leva med eftersom den var så skön annars Skrattande 
  • Finfina

    Jag har 75J vilket inte är helt lätt att hitta varken på nätet eller i butiker, hittade www.evasboudoir.se och blev skit glad för dom har STORA STORLEKAR och Elizan jag köpte är helt suverän. Glad

  • Tez76

    Håller med om Wonderbra! Den axelbandslösa, ultimate strapless fick jag hem från Nelly idag...549 kr, och jag beställde 75F. Helt fantastisk!!! Är kär i den bh:n redan, sitter som gjuten, brösten rör sig inte en milimeter.....:)

  • GuteCarra

    Jag älskar change!! Dom har butik i stockholm, göteborg och malmö tror jag de är men även webbshop.


    Jättebra butiker som alltid mäter en och hjälper en hitta den perfekta storleken/modellen och ofta bra erbjudande som ta 2 betala för 1 mm :)

  • JuliBrud89

    Provat wonder bra? Dom ska ju vara bra! Dom har axelbandsløsa bhar som ska passa oss med rejæl hylla ;P
    Dom ær jættefylliga (som du ser på bilden) på "sidorna" på bhn, dær det behøvs mest lyft før att få en snygg klyfta. Jag har aldrig sjælv prøvat nån, men tror verkligen på denna!

    Eller victoria secrets bh. Dær ær det samma upplægg, massa fyllnad på "sidorna". 

    Jag har 80E-F och kommer køpa en av domma. Dom finns såklart i både svart vitt och beige.

    Wonderbra



    Victoria Secret


     
Svar på tråden Bh för storbystade!