Köpa slöjan på nätet?
Funderar på att köpa min slöja på nätet, otroligt mkt billigare än i affär så jag känner mig lite tveksam till kvalitén. Någon som har köpt sin på nätet och kan tipsa?
Funderar på att köpa min slöja på nätet, otroligt mkt billigare än i affär så jag känner mig lite tveksam till kvalitén. Någon som har köpt sin på nätet och kan tipsa?
Jag beställde min slöja på Ebay, länkar till säljaren nedan. Jag är mer än nöjd. Bra pris, snabb leverans och slöjan var ännu finare i verkligheten än på bildern :)
stores.ebay.com/veilsbylesliev
Här är en till bra säljare på Ebay
stores.ebay.com/Venus-Veils
Jag beställde min sölja på ebay också, det var någon liknande som länken www.ebay.co.uk/itm/IVORY-WEDDING-VEIL-2T-CATHEDRAL-RATTAIL-CRYSTALS-V4Sd-/250742223993&hash=item3a6166b479#ht_5341wt_768
Jag var verkligen nöjd perfekt om man vill ha en lång slöja till en början så man kan ta av den långa och behålla den korta resten av kvällen, det finns dock billigare också om du letar. Jag blev nöjd med slöjan när jag fick den de i brudbutiken frågade vart jag hade köpt den för en sån hade de inte sett och det var lite kul :)