• smultron 74

Låtar om kärlek efterlyses

Hej! Jag ska göra en gammal hederlig CD-skiva att ge min M2B på vår bröllopsdag. Vi "rymmer" till Vegas och gifter oss så det kan vara kul med lite härlig musik att spela på hotellrummet... Vi har ju några låtar som är mycket speciella för oss som är självskrivna men kom väldigt gärna med förslag på era bästa låtar om kärlek! Tack!!

• Svar på tråden Låtar om kärlek efterlyses
  • annamopp

Om du har spotify kan du ta en titt på min (än så länge visserligen ganska korta) "Love-spellista" och se om du hittar något du gillar.

• smultron 74

Tack för flera grymma förslag!! Firehouse speciellt...

• Cantaton

Hmm, forumet verkar ha delat min länk mitt i ordet "playlist". Sätt ihop de två länkdelarna så ska det säkert gå bra.

• Yez

Det finns en sak som heter Digster, ett komplement till Spotify..

www.digster.se och dom har hen jätte bra playlist som heter JAG ÄLSKAR DIG som är fullsmockad med kärlekslåtar, spelas flitigt hemma hos oss :-P Det är nog gratis att bli medlem annars kan du ange koden "buzzador" så ska det vara gratis premium i 6månader iaf (om koden fortfarande gäller)

• smultron 74

Kanon med bra tips, tack! Skall spana in Digster!

• SaJo1981
    daniiel skrev 2012-02-22 22:50:23 följande:
    Och alla som såg melodifestivalen förra helgen vet precis hur det stavas och framförallt - hur det uttalas ;)
  • Lenblo

Mina absoluta favoriter är From This Moment On av Shania Twain och Mysteriet deg med Lisa Nilsson och Björn Edsvåg.

Svar på tråden Låtar om kärlek efterlyses