Styrka skrev 2012-02-18 22:48:33 följande:
men detta är ju absolut inga problem! Vilka jobbiga lösningar ni föreslår!
När det gäller BH; det är ju bara att köpa en balconettBH med avtagbara axelband och sätta axelbanden i halterneck. Du tar ett axelband, gör det så långt det går och fäster i de båda främre hållarna. Bra balconetteBHar finns ju både på Lindex och H&M, Change, ta din favorit! har du stor byst gissar jag att du varit runt och vet vad som passar dig, men 80% av landets kvinnor har fel BH-storlek, så ta hjälp av personalen på Change, du kan bli överraskad! Har du ännu inte hittat en BH med variationsmöjligheter som passar dig har du nog letat på fel ställen.
När det gäller inhållande underkläder, varför riskera nåt som kan rulla ner när det finns sånna här:
www.evasunderklader.se/funktionella/formande-...
Sätt bara på dig BHn under så voila! har du ditt mirakel! Dessutom ett fantastiskt stöd åt stor byst!
Och du slipper fiska ned meterhöga trosor när du går på toaletten och försöka fixa tillbaka dem på plats under klänningen när du är klar. Det lär ju vara svårt att sätta på sig ett par trosor som går ändå upp till BHn när man har på sig en sån klänning, menar jag. Det är säkert enkelt och bra under jeans, men det var ju inte riktigt det som var frågan... Du vill ju inte behöva knäppa upp hela klänningen och sen snöra ihop den igen efter varje toabesök gissar jag...
Lycka till i jakten!
Hmm... hade såklart inte ens tänkt på det där med att gå på toa =P haha, blir att fundera vidare! =)