eosinmimmi skrev 2012-02-02 20:25:39 följande:
Lilyque! Då är vi två! Min tärna är också en sån skönhet som bara blir brun av att tänka på det, jag får kämpa och får nog också planera in solariet i god tid! När gifter ni er?
SKa ni göra manikyr med egna naglar eller bygga? Fransk? Handerna lär ju vara viktiga med tanke på att man troligen kommer visa upp the ring!!
Automatisk bränna är en gåva men också ett gissel. Vår dag e 21/7 och då har jag hunnit påta i trädgården hela våran, så brännan bör vara på plats. Men upptäkte precis att det inte är någon fördel pga jag ska ha axelbandslös klänning.. blir till att BUS:a där axelbanden suttit (snyggt med oranga rallyränder på axlarna...?? :P).
Annars har jag precis kommit in i en bra hudrutin med rengörning och återfuktning, håret struntar jag i att färga -har en tendens att gå av av sig själv så för att behålla ruffsen är det bättre att vara på den säkra sidan...-, inpackning är jag redan en hejjare på och 2 dagar innan är det dags för gelenaglarna. Duscha och raka skånkarna dagen innan kanske eller på morgonen, beroende på hur dags man vaknar (hjälp! kan ju inte sova själv och vi ska sova på separata håll...).
naglarna blir fransk manikyr med inlägg av bladguld för att framhäva ringen!