• Jane

    Hjälp mig hitta svart-vita skor

    Jag försöker hitta svart-vita skor som jag ska ha till min brudklänning.

    -  Då vill jag först och främst att de ska vara höga och helst vara pumps, platå eller kilklackar (för jag är så himla kort) Glad
    - De ska vara vita med svarta detaljer (röda detaljer skulle kunna funka i vissa fall)
    - Och helst ska de vara billiga (för jag är rätt så snål) Flört

    Många krav men jag hoppas ni kan hjälpa mig att hitta några sådana eller liknande skor som jag har beskrivit. Annars kan ni kanske tipsa om en bra sida man kan handla skor ifrån?
    Här är några exempel på skor jag har hittat så ni förstår stilen och modellen jag är ute efter. Dessa har varit för dyra i mitt tycke därför söker jag billigare.



    Tack för hjälpen! Cool


  • Svar på tråden Hjälp mig hitta svart-vita skor
  • daniiel

    Visserligen helsvarta..
    www.have2have.se/product.asp

    Lite för beiga kanske..
    nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/timeless-770/klueless-770117-12/

    Kanske inte helt rätt stil..
    nelly.com/se/skor-kvinna/skor/festskor/nelly-shoes-427/vivica-427970-1/

    Dessa var ju inte dyra, ca 300-350kr, men vet inte vad frakten ligger på.
    www.pinupgirlclothing.com/black-white-heel-pinup.html
    www.pinupgirlclothing.com/bordello-tempt-maryjane-bw.html

    www.babygirlboutique.com/retro-shoes-and-pumps.html

    www.asos.com/ASOS/ASOS-PASSION-Platform-Peep-Toe-Court-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx&fb_ref=AsosProductPage&fb_source=message
    www.asos.com/ASOS/ASOS-PICK-N-MIX-Platform-Block-Heeled-Mary-Jane-Shoes/Prod/pgeproduct.aspx&fb_ref=AsosProductPage&fb_source=message

    www.halens.se/mode-kvinna-skor-högklackat-110/platåsandalett-075601?tm=94

    Haha nej, detta var ju skitsvårt!


  • Jane

    Åhhh Tack, snäll du är! Dom var ju jättefina allihoppa...skorna under den tredje länken som inte är samma stil är skitsnygga!! Glad Men Pinup-sidans skor är det jag var ute efter, den andra länken gillade jag mest. Undrar bara hur mycket det kan vara i frakt....hittade inte det på sidan.


  • daniiel
    Jane skrev 2012-01-28 08:14:20 följande:

    Åhhh Tack, snäll du är! Dom var ju jättefina allihoppa...skorna under den tredje länken som inte är samma stil är skitsnygga!! Glad Men Pinup-sidans skor är det jag var ute efter, den andra länken gillade jag mest. Undrar bara hur mycket det kan vara i frakt....hittade inte det på sidan.


    Frakten var ganska dyr till Sverige, men allt är ju relativt. Ekonomifrakt låg på $43, så tillsammans skulle det bli $91 och det är ju.. ca.. 600-650kr, så inte jättedyrt ändå.
  • Jane
    daniiel skrev 2012-01-28 09:11:13 följande:
    Frakten var ganska dyr till Sverige, men allt är ju relativt. Ekonomifrakt låg på $43, så tillsammans skulle det bli $91 och det är ju.. ca.. 600-650kr, så inte jättedyrt ändå.
    ja iofrs....men det första paret som jag postade i trådstarten kostar 500 inkl frakt på eBay och det tyckte jag var rätt så dyrt Skäms med tanke på att min klänning kostade 500 kr. Så jag hade hoppats hitta ett par skor för 400 kr ändå.....men vet inte, jag kanske får köra över min snålhet och köpa ett dyrare par. Glad
  • daniiel
    Jane skrev 2012-01-28 10:29:15 följande:
    ja iofrs....men det första paret som jag postade i trådstarten kostar 500 inkl frakt på eBay och det tyckte jag var rätt så dyrt Skäms med tanke på att min klänning kostade 500 kr. Så jag hade hoppats hitta ett par skor för 400 kr ändå.....men vet inte, jag kanske får köra över min snålhet och köpa ett dyrare par. Glad
    Haha ja, jag förstår. Jag är rätt snål själv när det kommer till sånt där. Jag hade nog inte lagt så mkt pengar på ett par skor, men andra tycker ju att det är en spottstyver :P Själv använde jag ett par skor jag redan hade hemma till bröllopet. Billigt och bekvämt, då de redan var ingådda :)
  • Jane
    daniiel skrev 2012-01-28 10:35:41 följande:
    Haha ja, jag förstår. Jag är rätt snål själv när det kommer till sånt där. Jag hade nog inte lagt så mkt pengar på ett par skor, men andra tycker ju att det är en spottstyver :P Själv använde jag ett par skor jag redan hade hemma till bröllopet. Billigt och bekvämt, då de redan var ingådda :)
    Jo jag vet, men jag hör inte till tjejerna som...ja du vet " titta mina skor, dom kostade 1000 kr" Skrattande
    Jag hade också jättegärna använt ett par skor jag redan har hemma, men jag har inga som passar klänningen.
Svar på tråden Hjälp mig hitta svart-vita skor