• Saandraa

Göteborg's brudar 2012 - Bildtråd!

Fick tips att starta denna bildtråd där vi kan visa våra klänningar, tårtor, inspirationsbilder mm. Hoppas vi kan få in massor av fina bilder att ta del av. Skrattande

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012 - Bildtråd!
  • Saandraa

Lite inspirationsbilder till vårt bröllop!

• Monstertjejen
    Fjärilen skrev 2012-01-27 08:33:12 följande:
    Här är våra save the date kort:

Jätte fina verkligen!!!
  • Monstertjejen

Här kommer lite bilder från våra inbjudningar :)
    Inte helt klara ännu tyvärr..

• Monstertjejen

Och här kommer bilderna!
    Inbjudan är gjord som en spiral inbunden bok/block.
    Varje sida är lite längre än den andra för att dom skall kika fram.

på den tomma sidan nästlängstbak så skall information finnas.
    på den andra sidan med våra namn på , så skall gästens namn stå högst upp.
    dess skall sedan slås in i brunt posten papper, och så använder jag mig av snören som är tvinnade i olika färger. Tror jag har lagt in bild på det innan.

• Monstertjejen

Tyvärr gör sig inte färgerna i mobilkameran :(
    Mycket ljusare färger är det!

Det röd/vit randiga pappret är tänkt att illustrera en ridå, tror inte gästerna fattar det, men så är iaf min tanke ;)

• Saandraa
    Monstertjejen skrev 2012-01-30 11:07:34 följande:

Det röd/vit randiga pappret är tänkt att illustrera en ridå, tror inte gästerna fattar det, men så är iaf min tanke ;)
    Superfina! Smart idé att samla all information om bröllopet på. Jag har inte ens börjat fundera på våra inbjudningar ännu. Men har ju lite längre tid på mig.
  • Fjärilen
    Monstertjejen skrev 2012-01-30 11:07:34 följande:

Jag tycker det var superfina färger. HAde blivit glad av att fått en sådan inbjudan.
    Själv håller jag på att fila på ett pass som inbjudan :)
  • Monstertjejen
    Fjärilen skrev 2012-01-31 10:48:56 följande:
    Jag tycker det var superfina färger. HAde blivit glad av att fått en sådan inbjudan.
    Själv håller jag på att fila på ett pass som inbjudan :)
    Jag vet att det finns att köpa på etsy, om du inte vill göra sjäv
  • Lillis82

Idag var jag och testade min klänning tillsammans med skorna. . Tyvärr kunde de inte börja ta måtten och lägga upp den då jag inte skaffat någon underkjol än Rynkar på näsan Så får fixa det ASAP och tillbaka dit snart igen..

Här är en bild på min klänning.. är super nöjd! Hade dock gått ner lite så den va lite stor nu.. både ett plus och minus.. ha ha.. 

• Amor in aeternum

Nu har jag beställt både klänning och skor,
    blir inte så bröllopsaktigt, men det är jag.
    I don't do white

Tillsammans med liknande frisyr som den här:

Och mörkt, mörkt röda läppar, mycket eyeliner och mascara.

• gbg2012

Sminkning

Brudklänningen jag ska ha! =)

Hårsmycket

Uppsättning(fast kommer ha nästan svart hår)

Sedan ska vi vara på villa odinslund.

Sedan lokalen

• Monstertjejen

Här kommer bild på en av dom gamla resväskorna som skall stå vid vigselplatsen.

I väskan så står det bruna påsar, med en söt ettikett på som bara är häftad på plats. I dessa påsar så skall det ligga, ris, text till psalm, cellofanpåse med en kaka i och där i kommer det även ligga ett litet kitt med 2st näsdukar.

• Monstertjejen

I denna låda skall gästerna lägga sina gratulationskort.

Har ännu inte gjort någon skåra, men den skall vara precis framför wishes skylten!

• Monstertjejen

Här kommer layouten på den ettiketten som sitter häftat på påsen där näsdukarna ligger i.

Den påsen är gjort av genomskinligt/frostat A4 papper som jag har klippt i mindre bitar, vikt biten på häften och sytt igen på dom 2 långsidorna med sick-sack söm.

• Lillis82

Här kommer ett par bilder på vår provdukning.. det skall dock vara vita servetter samt röda rosor/gerberer mellan ljusen

• Lillis82

Fick inte upp de andra bilderna..

Svar på tråden Göteborg's brudar 2012 - Bildtråd!