• Saandraa

Göteborg's brudar 2012 - Bildtråd!

Fick tips att starta denna bildtråd där vi kan visa våra klänningar, tårtor, inspirationsbilder mm. Hoppas vi kan få in massor av fina bilder att ta del av. Skrattande

• Svar på tråden Göteborg's brudar 2012 - Bildtråd!
  • Monstertjejen

Här är biljetten som skall sitta med i inbjudan.
    Tanken är att den vertikala linjen, som delar upp biljetten i två delar skall vara perforerad.
    Det gör jag genom att sy med symaskinen fast utan tråd i :)

• CJIGBG
    Monstertjejen skrev 2012-01-23 11:37:23 följande:
    Tanken är att den vertikala linjen, som delar upp biljetten i två delar skall vara perforerad.
    Vilken rolig idé :)
  • Saandraa
    Monstertjejen skrev 2012-01-23 11:37:23 följande:

Fantastisk idé.. Super mysigt tema. Tyvärr är jag inte en sån färgglad person. Hade nog satsat på ngt liknande tema oxå annars! Kommer bli superfint :)
  • Saandraa

Monstertjejen:

En annan kul idé hade varit att ha ett "photo booth". Passar bra in på ditt tema. Skärma av en liten del av lokalen med tyg eller liknande och ha en engångskamera där. Hade nog varit uppskattat och roligt. Kul när man framkallar bilderna efter bröllopet! :)

• MrsH

Vi har hyrt en spårvagn som kommer ta alla gäster från kyrkan ut till festen:)

• kaffeälskaren

MrsH vad roligt att ni har hyrt den! får jag lov att fråga hur mycket det kostade att abonnera den?

• MrsH
    kaffeälskaren skrev 2012-01-24 09:57:34 följande:
    MrsH vad roligt att ni har hyrt den! får jag lov att fråga hur mycket det kostade att abonnera den?
    Ja de skall bli jätteroligt!! De var ganska billigt att hyra den, vi fick betala 4500 kr och då kör dom från Haga kyrkan till Långedrag, en tur på ca 25 min.
  • Monstertjejen
    Saandraa skrev 2012-01-23 19:24:18 följande:
        Monstertjejen: En annan kul idé hade varit att ha ett "photo booth". Passar bra in på ditt tema. Skärma av en liten del av lokalen med tyg eller liknande och ha en engångskamera där. Hade nog varit uppskattat och roligt. Kul när man framkallar bilderna efter bröllopet! :)

Tack för tipset!
    Vi har tänkt på detta :) Mustach på pinne skall vi ha :) Sedan hade vi tänkt ha ett bord intill "photo Booth" med roliga saker på. Så som Jätte-glasögon från buttericks , hatt, lösnäsa... och andra roliga saker :)
  • Saandraa
    Fjärilen skrev 2012-01-27 08:33:12 följande:
    Här är våra save the date kort:

Jättefin idé :) Passar ju perfekt till ert utlandsbröllop..
Svar på tråden Göteborg's brudar 2012 - Bildtråd!