• minitoker

varning coititanium.com

För er som funderar på att beställa ring från  www.coiTitanium.com fundera en gång extra.

Jag beställde min förlovningsring därifrån och när det kom var den jättefin men efter 3 veckor gick en av stenarna av så jag mailade dem och berättade. De sa åt mig att skicka tillbaka ringen, i ett vanligt kuvert utan ask och med vanlig post. Tyckte detta lät konstigt men det var för att det skulle kosta så lite som möjligt enligt dem.
    Jag skickade som sagt ringen och den skulle vara tillbaka till mig efter 7 veckor. 8e veckan mailade jag och frågade var ringen var någonstans, då säger de att de inte har min ring, att den inte kommit. Jag har gjort exakt som dom sagt till mig att göra men de vägrar ersätta mig med en ny ring så nu står jag här utan förlovningsring, utan pengar får både ring OCH frakt och de svarar inte längre på mina mail.
    Nu har jag köpt en annan ring på guldfynd, bara för att kunna ha en förlovningsring men det var ju inte alls så enkel ring jag villa he egentligen. Guldfynd har ju bara ett fåtal ringar. Tyvärr tål jag inget annat än titan.

Jag hoppas ni andra som beställt därifrån haft mer tur än vad jag haft.

• Svar på tråden varning coititanium.com
  • joråsåatt

Kontakta KO, de har rådgivning i alla (tror alla) kommuner. Länk kommer här: www.konsumentverket.se/sv/Personlig-Radgivning/

Gratis och de kan hjälpa dig vad du ska göra som nästa steg, de kan även hjälpa till vid en ev. tvist (som du väl redan är i antar jag?)

Ah, det är inte en svensk sida, kolla då med BBB om de är anslutna. Kan funka!

• minitoker
    joråsåatt skrev 2012-01-19 16:44:09 följande:
    Kontakta KO, de har rådgivning i alla (tror alla) kommuner. Länk kommer här: www.konsumentverket.se/sv/Personlig-Radgivnin...

Gratis och de kan hjälpa dig vad du ska göra som nästa steg, de kan även hjälpa till vid en ev. tvist (som du väl redan är i antar jag?)

Ah, det är inte en svensk sida, kolla då med BBB om de är anslutna. Kan funka!
    Tack för tipset, men när jag kollade upp BBB så var de inte med där så jag står nog utan hjälp.
    Kommer maila och återigen maila tills de svarar men jag tror inte jag kommer se röken av varken ring eller pengar tyvärr.
Svar på tråden varning coititanium.com