Lokal/plats för BBQ bröllopfest skåne/stockholm
Gahhhh! Min sambo säger att det ska va kul att planera ett bröllop. Men jag blir galen! Är det jag som är kräsen eller hur kommer det sig att jag inte hittar "MIN" lokal?!! Jag hoppas att vi kan gifta oss i sommar, augusti får det bli... Men det beror ju helt på om vi hittar en lokal. så när jag hittar den, då kan jag slapna av... tror jag :)
Jag letar iallafall efter en plats eller lokal där man kan ha en lite mer ledig/casual fest. Ser framför mig ett BBQ party, gärna med något helgrillat svin eller så... Lite american style... (min sambo vill ha hawaiiskjorta som dresscode, men där går gränsen) Då vi har våra rötter i Stockholm o Malmö så är det där vi letar. Ser mer än gärna att det är vid vattnet, alltså strandnära i skåne (inget krav) eller skärgården i stockholm (mer av ett krav)
Lokalen ska gärna va ganska ljus, gillar inte när det ser alldeles mörkt och dysert ut. Men jag är inte främmande för att hyra ett tält om man hittar den perfekta platsen (där man får slå upp ett tält och ha fest hela natten) :) o just ja, kan gärna finnas en fin plats i närheten för en borgerlig vigsel.. så det va väl alla mina krav :)
Man får gärna ha möjligheten att ha med egen mat och dryck, har en tendens annars att bli väldigt dyrt!
Pls!! Hjälp mig! Jag vill ju kunna njuta av all planering, men just nu är jag skvatt galen...