Dukning
Har verkligen ingen aning om hur vi ska ha det på borden.. Vad ska ni ha? Jag gillar enkelt, inte en massa rysch-pysch.. Tips motager Gärna
Har verkligen ingen aning om hur vi ska ha det på borden.. Vad ska ni ha? Jag gillar enkelt, inte en massa rysch-pysch.. Tips motager Gärna
Duka med vitt duk och vita servetter och ha lite värmeljus i små glas. Enkelt och rent.
Vi hade en enkel dukning tycker jag.
Vita dukar
Vita servetter
Porslinet
Vas med blommor
Ljusstake med ljus
Placeringskort
Festprogram
Något mer behöver man inte anser jag. Ja, festprogram behöver man ju inte, men vi tyckte det var en trevlig sak, även våra gäster, plus att det blev en liten färgklick tillsammans med placeringskorten.
Vi bokade en lokal där personalen dukade, så ljusstakarna och vaserna hörde till lokalen. Nu hade vi färgtema svart, vit, rosa, så de passade visserligen in på det. Hade jag dock fått se ljusstakarna och vaserna innan, så hade jag nog ordnat med andra. Hade gärna haft lägre vaser med fler rosor i varje och även kanske lite lägre ljusstakar. Nåja, det blev som det blev och inte helt tokig så.. :)
Tack! Vilka fina dukningar! Ja det blir nog som sagt väldigt enkelt, inte strö Rosenbad o liknande Det blir nog vita dukar, röda servetter (varmt mörkröda) vita festprogram (namn på gästen på), ljusstakar (svärmor lånar massa Kandilabrar från sitt jobb) och vaser med röda (varm mörkröd) rosor. Vad tror ni om det?