Spontana åsikter tack!!!
Hej alla förväntansfulla ;)
Jag ska gifta mej så sent som nästa nyår. Suttit och spanat in ringar hit å dit, tycker det är jättehärligt, och hittar många jag gillar, billiga som dyra så klar ;)
Till att börja med är min förlovningsring i silver, och jag är inte särskilt förtjust i gult guld men kan tänka mej vitt guld då, bryr mej heller inte om om ringen är billig bara jag älskar den, är till och med lite snål så vill inte ha nån jättedyr ring, men jag vill ju kanske inte att den ska SE billig ut lixom.
Nu är de så att jag fastnat för en ring på Chanti, en silver med lila och vita pärlemorplattor i. Å hur jag än tänker och kollar har den fastnat i min hjärna, vet inte varför gillar den jättemycket. Det är INTE en vigselring så att säga, och alla skulle säkert inte fatta att det är det den är för mej om jag nu väljer den.
Vill bara ha era spontana åsikter, borse från priset för de e som sagt oviktigt för mej, men hur ser den ut i era ögon?
Självklart är det ju mitt val, och bara jag är nöjd såklart, men vill ändå ha lite spontana reaktioner från andras ögon :)
Kram
www.chanti.se/P-Ringar-I_foergyllt_silver|81202
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-09 17:53
www.chanti.se/P-Ringar-I_foergyllt_silver|81202
Ringar i förgyllt silver
www.chanti.se
Ringar i förgyllt silver kan du hitta hos CHANTI både med och utan sten. Ringar i förgyllt silver är ett bra alternativ rill guldringar. Du hittar ett stort urval av ringar i förgyllt silver till billiga priser hos CHANTI.
Dela
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-09 17:54
Märkligt, verkar ha svårt att få in länken korrekt, bara sidan kommer upp men inte just ringen, provar igen