Syrinx skrev 2012-01-09 14:32:42 följande:
Du behöver nog gå in i en specialunderklädesaffär. Jag har 70E/F och hittar inte heller något inne på Lindex och H&M, så jag köper alla mina bh:ar på dyra små ställen. Det kostar hemskt mycket, men är värt det eftersom de sitter bra.
Change är en kedja med större storlekar och bra service som finns på många orter. Var bor du? Här i Malmö är min favoritaffär La Leia, men jag vet ju inte var du bor. Att prova är nog nyckeln, så köp inte på internet skulle jag råda. Olika märken har lite olika storlekar, därför är det alltid lättare att gå till en fysisk butik och få hjälp. Klart du kommer hitta något supersnyggt!

Jag bor utanför Västervik. Ringde till change i Kalmar idag eftersom jag ska dit imorgon men de säger att axelbandslösa bh:ar slutas göras i storlek 85H.
Jag har ringt till en bh butik i Linköping där jag brukar köpa mina andra Bh:ar men de svarade mig precis som de på change.
Jag fattar inte varför axelbandslösa klänningar tillverkas i min storlek och mycket större än det när man inte kan få tag på en axelbandslös bh att ha på sig under. =(