• Äntligen2012

    Vilka blommor?

    Hej hej. Är ny på sidan:) å tänkte passa på att fråga om vilja blommor ni tycker passar i en brudbukett till ett vinterbröllop i december;)

  • Svar på tråden Vilka blommor?
  • LindaochJohn

    Rosor är ju alltid fint!
    Har man tur finns det tulpaner redan till jul - jag älskar tulpaner! Skrattande
    Jag själv skulle nog ha röda rosor, röda tulpaner o mkt gröna blad.

  • daniiel

    Många vill ju ha vita buketter till vinterbröllop, för att det ska påminna om snö och is antar jag. Själv tycker jag det är fint med mörkrött till vintern. Har fastnat för dessa buketterna.





    Och mina personliga favorit är denna :)

  • daniiel

    Annars tycker jag buketter liknande dessa är fina, om man vill ha lite mer vitt och silver och vinter :) Att ta med pärlor, kottar och sådant är ett fint inslag tycker jag också.



  • Januaribrud


    Den här buketten skall jag ha. Jag gifter mig den 21 januari Det är vita fransiga tulpaner, vita ranunkel och vita anemoner. Sedan är det några silvriga blad och kvistar med snöbär.
  • Syrinx
    Januaribrud skrev 2012-01-08 14:07:29 följande:
    Den här buketten skall jag ha. Jag gifter mig den 21 januari Det är vita fransiga tulpaner, vita ranunkel och vita anemoner. Sedan är det några silvriga blad och kvistar med snöbär.
    Oj så vacker!!! Verkligen fint och vintrigt! 21 januari är ju snart, hur går det med allt?
Svar på tråden Vilka blommor?