• Holymama

Fel jävla klänning!

Ursäkta språket - jag är så förbannad!

Jag beställde min klänning från www.girl-dress.com, och vad är det som kommer hem till mig? Jo en Galne Gunnar-klänning som inte liknar något av det på bilden överhuvudtaget! Jag vill skicka en påse bajs i retur till dem!

Finns det några trovärdiga "kinasidor" man kan beställa ifrån??

Mvh: Arg finnepinne

• Svar på tråden Fel jävla klänning!
  • daniiel

Vad tråkigt att höra :(

Jag är själv nöjd med mina klänningar från www.mylove-bridal.com Jättefina klänningar, bra priser och snabba är dom. Man får vanligtvis klänningen på ca 3-4 veckor. Jag vet även fler som är nöjda med sina klänningar därifrån.

Annars är det väl Milly och Landy som också fått bra omdömen. Tror Lightinthebox haft några nöjda klänningsköpare också. Kika in i Kinaklänningstrådarna :)

• Sveaalexandra
    daniiel skrev 2011-12-30 12:23:50 följande:
    Jag är själv nöjd med mina klänningar från www.mylove-bridal.com Jättefina klänningar, bra priser och snabba är dom. Man får vanligtvis klänningen på ca 3-4 veckor. Jag vet även fler som är nöjda med sina klänningar därifrån.
    Jag är också VÄLDIGT nöjd med min klänning från mylove-bridal. Den är precis som på bilden (om inte finare) och passar perfekt iom att den är skräddarsydd. Rekommenderar det verkligen och ja leveransen var över förväntan snabb! :)
  • Holymama

Tusen tack för era tips tjejer, jag ska genast spana in sidorna!

• daniiel
    Sveaalexandra skrev 2011-12-30 14:12:05 följande:
    Jag är också VÄLDIGT nöjd med min klänning från mylove-bridal. Den är precis som på bilden (om inte finare) och passar perfekt iom att den är skräddarsydd. Rekommenderar det verkligen och ja leveransen var över förväntan snabb! :)
    Samma här och jag tycker det är roligt att fler verkar vara nöjda också, för jag är så glad över mina klänningar därifrån :D
    Holymama skrev 2011-12-30 19:00:32 följande:
    Tusen tack för era tips tjejer, jag ska genast spana in sidorna!
    Jag hoppas verkligen att du ska hitta dig en klänning du blir nöjd med :)
  • pommer

Hej!

Har hört av svägerskan att Aliexpress ska vara kanon! Vi har beställt andra saker där men ej brudklänningen, hon beställde en jacka, det var jätte fin.

Lycka till!

Gott nytt år =0)

• TheD

Jag skickade bild till Anders "wedding dresses" om det säger dig något.

• Holymama

fortsättning, och en lycklig sådan! Jag sprang in på Alexandras brud och bal här i stan och köpte mig en Aspera från Alicia Eklöw så nu har jag sinnesfrid i själen igen! Nu återstår att få mupparna på girl-dress att förstå att jag vill göra en retur. Hittills verkar de väldigt efterblivna.

The D, Anders, vem är det?

• TheD
    Holymama skrev 2012-01-04 00:58:16 följande:
    fortsättning, och en lycklig sådan! Jag sprang in på Alexandras brud och bal här i stan och köpte mig en Aspera från Alicia Eklöw så nu har jag sinnesfrid i själen igen! Nu återstår att få mupparna på girl-dress att förstå att jag vill göra en retur. Hittills verkar de väldigt efterblivna.

The D, Anders, vem är det?

Finns en egen tråd, eller fanns iaf, en om de/oss som beställt klänning därifrån. Vissa har beställt från bilder, andra vann auktioner på Tradera. Jag skickade bild på den klänning jag ville ha :) Tydligen byttes namnet på Tradera så där har jag ingen koll.

Iaf jag mailade och frågade pris för den klänning på bild och sen samma sak med min systers klänning (tärna).

Mailadress: luxurydresses@gmail.com / www.luxury-dresses.com
Svar på tråden Fel jävla klänning!