• conscindo

    Söker bröllopsbloggaren i Smålandstrakten

    Hejsan,

    Som alla vet är bröllopstorget ett bra forum för oss blivande brudar som är på jakt efter någon att bolla idéer med men ibland känns ett forum inte tillräckligt så jag tänkte ta stegetlängre. Jag försöker puzzla ihop en fika/event för oss bloggande brudar i Smålandstrakterna där vi kan ha en mer öppen dialog och få chansen att prata öppet med andra som infinner sig i samma situation. Därför efterlyser jag nu er som skulle tycka detta var något av intresse så hör gärna av er och länka mig era bloggar.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-25 10:16
    Bollen är nu i rullning, och jakten efter ett mysigt fik för detta event sökes.

  • Svar på tråden Söker bröllopsbloggaren i Smålandstrakten
  • conscindo
    Tack för att ni kom tjejer!
    Nu återstår bara att hitta ett passande datum för en repris (med mer tid till tjötande)
  • LindaochJohn
    conscindo skrev 2011-12-29 23:35:39 följande:
    Tack för att ni kom tjejer!
    Nu återstår bara att hitta ett passande datum för en repris (med mer tid till tjötande)
    Vi väntar med spänning! Skrattande
  • augustesen

    Ja som sagt något helg vore ju passande, något i februari kanske?

  • LindaochJohn

    Är det inte dags att dra ihop nästa träff nu snart?!! Skrattande
    Jag kan hjälpa till med förberedelser om det behövs!

  • augustesen

    Det tycker jag absolut Linda!

    Någon passande helg i februari kanske? Jag är upptagen lördagen 18´e men annars är jag ledig.

    För vi konstaterade väl att det är bäst att ses på en helg så vi har mer tid på oss.
    Ha det bra

  • conscindo

    Ja, helg är nog mer passande. Frågan är om vi ska köra Kalmar igen eller om vi ska förflytta oss?

  • LindaochJohn

    En helg blir toppen! Mig spelar det inte så stor roll var det är! Skrattande

  • augustesen

    Skriver det här också..

    Jag har bokat bord på Café Nilsson som ligger på ovanvåningen i Baronen.

    Klockan 12.00 den 19/2 - alltså nästa söndag. Dom skulle slå ihop några bord så det fanns gott om plats för allas bröllopsböcker ;) Tänkte att vi kan väl ses nedanför trappan på Baronen eftersom det blir lite nytt folk som joinar också.

    Vilka är det som kommer?

  • augustesen

    Imorgon är det fika 12.00 på Café Nilsson, Baronen så ingen missar det! :)

Svar på tråden Söker bröllopsbloggaren i Smålandstrakten