Vad har ni för färgtema och när gifter ni er?
Som rubriken lyder är min fråga vad ni har för färgtema och vilken månad ni gifter er.
Som rubriken lyder är min fråga vad ni har för färgtema och vilken månad ni gifter er.
Kicka: va snyggt det kommer bli!! :)
Vi gifter oss i september har hösten som tema, färgerna e mörkröd, orange och gul. Kommer dekorera med höstöv, små dekorationstenar samt ljuslyktor som jag ska smycka ut med löv. Kommer ha vita stolsöverdrag med mörkröda stolsband. Bordsplaceringarna o presentaskarna, menyerna o bröllopshäftet kommer jag göra i vårat färgtema
Vi gifter oss i Juli och har lila som färgtema.
Inte förrän juli el augusti 2013, vi kommer ha vitt, turkost, svart och silver.
Vi gifter oss i Juli 2012 och har äppelgrön som temafärg med små färginslag (rosa, gul etc). Vi kommer även använda Grannysmith äpplen i deko och använda naturen som inspiration, typ fjärilar och fåglar. Favourlådorna kommer antagl vara naturella med ceriserosa band som placeringskortet kommer vara på. Gröna program och vita dukar och servetter.
Vi gifter oss i juni och vårt färgtema är rött och vitt med detaljer i svart och silver.
Vi gifter oss den 9 juni och kommer ha mörk röd, creme och guld.
16 juni med färgtema vitt, vitt, vitt! =)
vi ska ha rött och grönt :d
Vi gifter oss den 21 juli i år och vi (jag) har valt vitt/svart/rött. Är ingen"sockersöt" tjej utan vill ha det lite tuffare och gillar det avskalat och med detaljer.
Och så skulle jag ju få upp lite mer bilder var det ju tänkt... :P