• cc2011

Vad har ni för färgtema och när gifter ni er?

Som rubriken lyder är min fråga vad ni har för färgtema och vilken månad ni gifter er.

• Svar på tråden Vad har ni för färgtema och när gifter ni er?
  • Fiaa

Kicka: va snyggt det kommer bli!! :)

• Mela01

Vi gifter oss i september har hösten som tema, färgerna e mörkröd, orange och gul. Kommer dekorera med höstöv, små dekorationstenar samt ljuslyktor som jag ska smycka ut med löv. Kommer ha vita stolsöverdrag med mörkröda stolsband. Bordsplaceringarna o presentaskarna, menyerna o bröllopshäftet kommer jag göra i vårat färgtema Glad 

• Acerola

Vi gifter oss i Juli och har lila som färgtema.

• L8PR
    IhjärtaJ skrev 2011-11-15 20:34:18 följande:
    vi gifter oss i maj och har färgtema limegrönt o ceriserosa :)
    Vi hade oxå dessa färgerna. Massor av dekorationer kvar om någon är sugen
  • eriste

Inte förrän juli el augusti 2013, vi kommer ha vitt, turkost, svart och silver.

• RhjärtaC

Vi gifter oss i Juli 2012 och har äppelgrön som temafärg med små färginslag (rosa, gul etc). Vi kommer även använda Grannysmith äpplen i deko och använda naturen som inspiration, typ fjärilar och fåglar. Favourlådorna kommer antagl vara naturella med ceriserosa band som placeringskortet kommer vara på. Gröna program och vita dukar och servetter. 

• Lilique

Vi gifter oss i juni och vårt färgtema är rött och vitt med detaljer i svart och silver.

• pulmonate
    frumu skrev 2011-11-18 08:23:51 följande:
    förhoppningsvis så gifter vi oss i sommar, om mina planer går vägen ;) och vi älskar gult båda, så ett gult tema, :)
    Grått och gult tycker jag är jääätte snyggt! Jag ville själv ha det, men killen boykottade
    Så för mig blev det en mycket mer klassisk färgskala. Champagne, Blå/grå, oliv, och havre.

• CarolineJohan

16 juni med färgtema vitt, vitt, vitt! =)

• lilja

Vi gifter oss den 21 juli i år och vi (jag) har valt vitt/svart/rött. Är ingen"sockersöt" tjej utan vill ha det lite tuffare och gillar det avskalat och med detaljer.

* 21 juli 2012 *
  • lilja

Och så skulle jag ju få upp lite mer bilder var det ju tänkt... :P

* 21 juli 2012 *
Svar på tråden Vad har ni för färgtema och när gifter ni er?