• RiNa

Tiara

Behöver tips på hemsidor som säljer tiaror.

• Svar på tråden Tiara
  • augustesen

Jag letar också efter ett snyggt diadem - tack för alla tipsen så underbart! :)

• scochjt
    TheD skrev 2011-11-16 15:43:40 följande:
    Köpte min från:weddingfactorydirect.com/

TACK! För detta underbara tips! Blev jätteglad då jag hittade både hårsmycket och tårtdekorationen som jag spanat in här, för mindre än halva priset. Du gjorde min kväll :)
  • MochR
    Köpte min från:

weddingfactorydirect.com/
    tack för tipset fanns massor av fint men en liten fundering när du beställde fick du betala någon tull eller liknande när du skulle hämta ut paketet? och visst är det de lägre priset man betalar? känner mig lite dum är inte van att handla från utlandet...
  • TheD
    MochR skrev 2012-01-16 21:13:37 följande:
    tack för tipset fanns massor av fint men en liten fundering när du beställde fick du betala någon tull eller liknande när du skulle hämta ut paketet? och visst är det de lägre priset man betalar? känner mig lite dum är inte van att handla från utlandet...
    Posten plingade på :) Ingen tull eller något. och den kom väldigt snabbt vill jag minnas. Och ja det stämmer att det är det lägre priset.
  • TheD
    scochjt skrev 2012-01-16 19:58:17 följande:
    TACK! För detta underbara tips! Blev jätteglad då jag hittade både hårsmycket och tårtdekorationen som jag spanat in här, för mindre än halva priset. Du gjorde min kväll :)

You're welcome :)

Tog fram min tiara när det var nobelmiddag och hade den på mig haha

• Jenny 03

Åhh tack för tipsen.. Hittade allt jag letat efter i evigheter på weddingfactory.. Nu ska det hem och tokbeställas..
    Ni är så braaaaa att haaaa!!! :)

• TheD
    Jenny 03 skrev 2012-01-17 12:45:34 följande:
    Åhh tack för tipsen.. Hittade allt jag letat efter i evigheter på weddingfactory.. Nu ska det hem och tokbeställas..
    Ni är så braaaaa att haaaa!!! :)
    Tokbeställa.... precis det VISA-kortet gillar ;) haha
  • Stitch
    Köpte min från:

weddingfactorydirect.com/
    Jag gick in på den sidan, men man får ju inte handla därifrån om man inte har företag, har du det? Rynkar på näsan
  • Imke1977
    Stitch skrev 2012-01-19 07:54:29 följande:
    Jag gick in på den sidan, men man får ju inte handla därifrån om man inte har företag, har du det? Rynkar på näsan
    Får man inte!!!
  • Jenny 03

VAAAAA??? Får man inte beställa?

• scochjt

Jag har beställt därifrån, dock inte fått nåt än. Beställde för nån sen. Har inget företag. Har fått bekräftelse på mailen, men inget om att dom inte skickar om jag inte har företag.

• Stitch
    Jenny 03 skrev 2012-01-19 08:15:08 följande:
    Det står på hemsidan att dom endast säljer till butiker och återförsäljare iallafall. Obestämd
  • TheD
    Stitch skrev 2012-01-19 07:54:29 följande:

Jag är inget företag och jag har beställt :)

maila och hör vad de säger :)

• TheD
    Jenny 03 skrev 2012-01-19 08:15:08 följande:

Jag är inget företag och jag har beställt :)

maila och hör vad de säger :)

Svar på tråden Tiara