Billig brudklänning till gravid/näbbklänning till 1-åring
Jag och min sambo ska gifta oss i höst och kommer att ha en borgerlig vigsel för oss själva med två vittnen. Vi vill att allt ska vara enkelt men vill gärna vara fina och få vackra bröllopsbilder att ha kvar som minne. Jag kommer att vara gravid i ca v 28 och vår dotter är runt 1,5 år.
Jag skulle vilja hitta en vit klänning till mig, som är ganska enkel och som magen får plats i. Samt nånting fint för dottern att ha, gärna en klänning och en kofta som känns lite extra men inte är helt i siden och sådär flådiga som man hittar överallt. Vill att vi är fina men inte överdrivet pampiga och gärna för en inte allt för stor summa. Platsen för vigseln är en gård från 1700-talet.
Vart ska jag leta? Jag har tittat på vanliga sidor som H&M och liknande, och även försökt söka på google. Hittade en del fina klänningar till mig på internationella sidor men har svårt att hitta priser och leveranstider. Vigseln sker om 2 månader så det är lite tidspress. Och kan man lita på att man får det man beställer i rättan tid osv? Hur pålitligt är det att köpa på nätet? Nån som har erfarenheter av olika nätsidor?
Känner mig lite vilsen...