• Annooo

Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!

Så otroligt ledsen :(

Som rubriken lyder så verkar det inte som någon som jag visat min klänning för tycker den är fin?
    Har visat den för vänner & några familjemedlemmar och reaktionen jag får är......
    Helt tysta??? Helt j*vla tysta.. & vad menar dom med det? Eller typ mummlar den var fin?!
    Ååh jag vet att jag inte ska bry mig men trodde verkligen jag valt en elegant & vacker klänning. Visserligen är den inte köpt än & är fortfarande långt kvar till bröllopet och jag har ångrat min ang klänningen men sen ändå valt tillbaks den så den ligger varmt om hjärtat men när dom tycker så eller ja tycker inget alls så blir jag chockad. Sambon säger att dom nog blev chockade över mitt "eleganta" val av klänning (hans ord) så dom blir stumma haha men jag tror han säger så för inte vill verka vara elak! Sambon vet heller inte riktigt vilken klänning det gäller men men!!

Snälla vad tycker ni? vet att jag inte bör hänga upp mig på detta men gör verkligen det!! :(

Här är bild på min vita dröm

Jag kommer dock göra någon enstaka ändrig som att ha den lite mer vid, vid låren & eventuellt ha den i hel spets men allt annat är jag såå galet förälskad i den! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 23:12
    hihi måste dock tillägga att det är dock inte jag på bilden!
    Men ska nog se minst lika bra ut i den sen när jag står som brud i den :)
  • Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!
  • Annooo
    Mandala skrev 2011-08-29 20:48:26 följande:
    Kanske knappt lönt att skriva något efter alla sidor med positiva kommentarer, men jag har nu lagt klänningen bland mina favoriter, även min blivande tyckte den var jättefin
    Betyder fortfarande så otroligt mycket att ni fortfarande kommenterar, värmer så¨i hjärtat! :)

som jag svarat tidigare hihi är det ju en underbar jim hjelm.. :)
    Men hittad på en kina sida,
    www.dragonorient.com/product.php?productid=18...
  • Bröllop201187

Den är juh helt underbaf skit i resterande din dag...

• Dansmusen

Den är verkligen jättefin! Glad Satsa på den tycker jag. 
    Lättare sagt än gjort kanske, men försök och strunta i vad släkten tycker.
    Det är ju du som ska ha den, inte dem. Så det enda som egentligen betyder något är ju vad du tycker.

• Juni2012

Tycker den är superfin! Skit i alla andra, dom kanske bara helt enkelt inte är lika inne i det som komma skall som du själv.

• marimekko86

Klänningen är underbar Ville i alla fall bara säga att jag tror att vissa kan ha haft en bild i huvudet över vad de tänkt sig att man ska ha för klänning och så visar man en bild på sin egen dröm och då ser den inte alls ut som de andra trodde att ens brudklänning skulle se ut...det behöver ju inte betyda att de inte tycker klänningen är fin,utan bara helt annorlunda jämfört med vad de trott...men jag tror att dina vänner och familjemedlemmar kommer tycka du är hur vacker som helst på dagen D. Klänningen på dig med hår,smink bukett mm blir ju en helt annan grej

Sedan har folk olika smak och jag visar inte upp allt för mina nära och kära om jag inte vet att de kommer älska det jag vill visa,för vissa har helt annan smak än mig och då vill jag inte höra deras tveksamma kommentarer för även om jag inte skulle ändra eller bry mig så vill man ju ändå bara höra underbara saker

• Linda77

Superfin klänning!!! Man ska ALLTID ta den som ligger varmast om hjärtat!! Talar av erfarenhet, då jag lyssnade väldigt mycket på vad andra sa istället för att köpa den jag velat ha från första början. Min klänning som jag till sist hade var fin, meeeen den var inte "min" så att säga.. Det var inte den jag hade velat ha och kan ibland ångra att jag lyssnade på alla andra!! Ska du känna dig fin på DIN och din blivandes dag ska du ha den DU känner för. Och som sagt , är det denna klänningen du vill ha säger jag bara; go for it, lyssna inte på någon annan utan gå på din känsla!! Den är superfin!!! och du kommer att bli superfin i den!! Glad  Många lyckönskningar på din (och din blivandes) stora dag!! Den blir den bästa dagen i era liv!!

• filibustern

helt underbar! 

man ska först och främst ta en klänning som man känner "ja, DEN vill jag ha!" och som såklart passar en.och om DU älskar din så mycket SKIT i vad andra säger. det  är DU som ska känna dig vacker. 

• tessie01

Aaaahhhh vilken fin klanning!!!!

• tessie01

Aaaahhhh vilken fin klanning!!!!

• Hanna05

Tycker absolut att du var jätte vacker i den!

Skit i vad andra tycker och ta det du vill ha!
    bara du tycker du är vacker i den så spelar det ingen roll, för den känslan kommer sprida sig till dom andra också ;)

• Ninja66
    Annooo skrev 2011-08-18 22:06:34 följande:

Så otroligt ledsen :(

Som rubriken lyder så verkar det inte som någon som jag visat min klänning för tycker den är fin?
    Har visat den för vänner & några familjemedlemmar och reaktionen jag får är......
    Helt tysta??? Helt j*vla tysta.. & vad menar dom med det? Eller typ mummlar den var fin?!
    Ååh jag vet att jag inte ska bry mig men trodde verkligen jag valt en elegant & vacker klänning. Visserligen är den inte köpt än & är fortfarande långt kvar till bröllopet och jag har ångrat min ang klänningen men sen ändå valt tillbaks den så den ligger varmt om hjärtat men när dom tycker så eller ja tycker inget alls så blir jag chockad. Sambon säger att dom nog blev chockade över mitt "eleganta" val av klänning (hans ord) så dom blir stumma haha men jag tror han säger så för inte vill verka vara elak! Sambon vet heller inte riktigt vilken klänning det gäller men men!!

Snälla vad tycker ni? vet att jag inte bör hänga upp mig på detta men gör verkligen det!! :(

Här är bild på min vita dröm

Jag kommer dock göra någon enstaka ändrig som att ha den lite mer vid, vid låren & eventuellt ha den i hel spets men allt annat är jag såå galet förälskad i den! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 23:12
    hihi måste dock tillägga att det är dock inte jag på bilden!
    Men ska nog se minst lika bra ut i den sen när jag står som brud i den :)
    Klänningen är jättefin!!!!!!!!!!!!!!
  • waldenryd

Otroligt vacker klänning. tycker du  ska  välja den samt att det  är din dag ingen annans,

• Brud1208

Helt underbar, jag vill själv ha en liknande klänning. Jag kommer inte visa min klänning för familjen innan bröllopet då jag vill att det ska bli en överraskning samt att jag är lite velig och ska alla börja tycka och tänka så kommer jag aldrig kunna bestämma mig :) Jag tycker att du ska välja en klänning som känns bra för dig och inte lyssna på vad andra tycker och tänker! Jag hoppas på att hitta en liknande klänning i new york i december :)

• GoogolpleX

Jättefin! Förvånad Insåg just att jag vill ha precis en sån när jag gifter mig - skärningen, bandet under bysten, det fina mönstret - gorgeous! Glad

• Aila

Kan bara hålla med många andra som svarat i tråden - en mycket elegant klänning!

Detta är en ganska djärv och vågad klänningsmodell som verkligen visar din figur - har du en kropp som bär upp klänningen som på bilden så skall du inte tveka att väja den om det är din drömklänning. Du skall bara gifta dig en gång och ska därför försöka förverkliga dina drömmar på så många punkter som möjligt. Kan ha viss förståelse för att en lite äldre generation kan tycka att den "visar lite för mycket".

Handen på hjärtat tror jag att många blivande brudar önskar att de hade en kropp så att de kunde välja bland klänningar i denna modell.

Om jag inte minns helt fel hade väl tärnan ( brudens syster ) på det engelska kungliga bröllopet en sjödjungfrumodell- och den väckte stor uppmärksamhet över hela världen.

Stort lycka till - jag tror du kommer att bli en verkligt vacker superbrud i lyxförpackning!!!

• MalinLarsson

Jag tycker den är helt fantastisk! Passar jättebra på dig (om det är du på bilden)! Jag förstår din rekation dock. Man vill ju så gärna att alla ska tycka om kläningen och det är klart att man vill ha deras stöd, speciellt från familjen. Frågan är vad de, i sina hjärnor, hade föreställt sig att du skulle ha en annan sorts klänning?
     De kanske trodde att du var en person som ville ha en stor puffklänning och när de såg denna så kanske de blev lite tagna på sängen. Ungefär som att man tror att man ska dricka saft men det är oboy i glaset. Även om oboy är gott så var det inte det man trodde att det skulle vara.Tror ju knappast att de tycker att klänningen är ful eller inte passar på dig. Fråga dom om deras tama reaktion och förklara för dem att det är din drömklänning. De borde ju vara glad om du har hittat den!

Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!