• Annooo

Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!

Så otroligt ledsen :(

Som rubriken lyder så verkar det inte som någon som jag visat min klänning för tycker den är fin?
    Har visat den för vänner & några familjemedlemmar och reaktionen jag får är......
    Helt tysta??? Helt j*vla tysta.. & vad menar dom med det? Eller typ mummlar den var fin?!
    Ååh jag vet att jag inte ska bry mig men trodde verkligen jag valt en elegant & vacker klänning. Visserligen är den inte köpt än & är fortfarande långt kvar till bröllopet och jag har ångrat min ang klänningen men sen ändå valt tillbaks den så den ligger varmt om hjärtat men när dom tycker så eller ja tycker inget alls så blir jag chockad. Sambon säger att dom nog blev chockade över mitt "eleganta" val av klänning (hans ord) så dom blir stumma haha men jag tror han säger så för inte vill verka vara elak! Sambon vet heller inte riktigt vilken klänning det gäller men men!!

Snälla vad tycker ni? vet att jag inte bör hänga upp mig på detta men gör verkligen det!! :(

Här är bild på min vita dröm

Jag kommer dock göra någon enstaka ändrig som att ha den lite mer vid, vid låren & eventuellt ha den i hel spets men allt annat är jag såå galet förälskad i den! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-18 23:12
    hihi måste dock tillägga att det är dock inte jag på bilden!
    Men ska nog se minst lika bra ut i den sen när jag står som brud i den :)
  • Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!
  • Future Mrs S
    Annooo skrev 2011-08-18 22:29:28 följande:

hihi.. Klänningen sitter dock inte på mig! men den ska se minst lika vacker ut på mig sen hihi..

Bilden är ju bara visad genom datorn..

Men Future Mrs S hur ser en traditonell klänning ut? :/

vet inte om det är det min mamma hoppas på att se mig isåfall också för hon tycker min klänning är fin. Men inte så mycket mer :(

Undrar om det är spetsen som dom reagerar på? Är det itne "vanligt" med spets? Eller är den för taijt?  ska det vara stoora klänningar? Åh jag blir ju lite galen på det här.. Men men är väl bara att skita i men svårt är det :(

haha ja bra fråga faktiskt! :D 
  • Vickymb

Den är så sjukt jävla galet snygg....jag önskar att jag får möjlighet att ha en brudklänning på igen (inte gifta om mig;) Jag önskar att den hade funnits när jag var på jakt efter min klänning...wow wow wow du blir den snyggaste bruden ever!

Personligen visade jag inte min brudklänning för någon utom hon som var med när jag köpte den...i mina ögon var den finast och jag skiter fullständigt i vad andra tycker. Självklart vill man ju att alla ska tycka man är vacker och det brukar de flesta göra när det kommer till kritan men du ska gå på din magkänsla och vad du tycker är snyggast och inte din mamma och syskon, vänner eller andra...det är ju kappast dom som
    ska gifta sig i din klänning ;)

Personligen hade jag beställt utan rosett och bara bandet...beror på att jag har mycket svårt för perfekta rosetter...men bandet är snyggt!

Lycka till!

• AnnaAK

Jag hade oxå en sval reaktion från min mamma. men då har hon lite annan smak än vad jag har och har svårt att se "mig" i den. Men både hon och jag (jag pressade henne lite på svar) tror att hon kommer ändra sig på själva dagen när hon ser den på. För hur snygg en klänning än är på galjen är det hur den sitter på kroppen som gör det sista, sitter den inte bra blir även världens finaste klänning ful. Om du har kropp som hon på bilden så Grattis! den kommer sitta och vara helt perfekt!

• jazzie78

SKITSNYGG KLÄNNING!!!!!!

Strunta i vad andra tycker - huvudsaken är att DU trivs i den och tycker om den. Skrattande

• andersson1970

Säger som de andra, helt fantastisk klänning.
    Vad deras ointresse beror på kan man bara spekulera i, fråga dem rakt ut helt enkelt?
    Har du en kropp att ha en sådan klänning så är det bara att gratulera till ett underbart val.
    Personligen är det samma typ av klänning jag själv skulle valt, nu väljer jag dock inte vitt utan kör på rött.

Visst vill man att alla andra ska tycka allt med bröllopet är lika amazing som man själv, men så är det sällan.
    Det är ingen som kan förstå din uppståndelse över det hela bättre än du själv. Och tyvärr kan man inte räkna med en sånt himla engagemang från alla. Ha lite överseende, det är DU som ska gifta dig.

Lycka tilll med din fina klänning och på er stora dag. Du får helt enkelt glädjas tillsammans med din man istället.
    Huvudsaken är ju att han & du tycker du är finast i hela världen.

• Oniq

Innan bröllopsdagen, när du står piffad, glad och bara strålar lycka är det väldigt svårt för 'oinsatta' (dvs alla som inte själva är mitt uppe i bröllopsplanering) att föreställa sig hur klänningen kommer att passa dig.

Jag visade upp min klänning för många innan bröllopet, både på bild och hängandes på galge och fick lite ljumma kommentarer som '...fin..'
    På dagen D däremot haglade kommentarerna om att att jag hittat rätt klänning för mig.

Häng inte upp dig på vad andra inte säger. Känner du dig fin i klänningen så ÄR du fin i klänningen :)

Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • Meabus

Jag måste hålla med sambon, jag blev också stum.
    DEN ÄR SKITSNYGG!!!!
    Du kommer att bli världens lyckligaste brud om du tar klänningen du vill ha.
    Det blir inte ditt bröllop annars.

Lycka till!

• Anna89

SHIT!!! Förstår verkligen att det är din drömklänning!! :) 

• AmeMarc

Otroligt fin och du är jättefin i den!!!

• Brummelisa

Personligen hade jag aldrig kunnat ha en sån klänning, eftersom jag är ganska mullig.

Klänningen är jätte fin! Jag tycker du ska köra på den om du känner att det känns helt rätt för dig. Strunta i vad andra tycker!! Det är du som ska bära den på er stora dag.

Lycka till!!!

Svar på tråden Så himla ledsen & besviken på familj & vänners tysta reaktion på min drömbrudklänning!