• lilja
    Äldre 11 Aug 23:16
    21954 visningar
    113 svar
    113
    21954

    Här samlas vi med vitt/svart/rött tema...

    Kan inte alla med vitt/svart/rött färgtema för sitt bröllop samlas här och utbyta massor med ideer och ge varandra inspiration??


    * 21 juli 2012 *
  • Svar på tråden Här samlas vi med vitt/svart/rött tema...
  • Future Mrs S
    Äldre 14 Nov 21:56

    I fredags 11-11-11 blev jag fru och jag tänkte slänga in en bild på mig och min MAN!!! Vi gifte oss i fredags och färgtemat rött/vitt/svart blev perfekt!! Bandet i midjan har min mamma sytt.. rött sidentyg med bred svartspets och längst upp små små vita pärlor jag blev galet nöjd!! Slänger upp bilder på dukningen om några dagar :)



     Syns inte på bilden men jag hade rödaskor oxå ;) och svart ståltråd runt blomstjälkarna.. Fick väldigt mkt beröm för det röda och ingen sa något om begravning när allt kom till kritan ;D
  • Jane
    Äldre 15 Nov 06:23

    Vad fint! Grattis


  • Äldre 15 Nov 06:52


    Så här kommer det bli när det blir kallt på min bröllopsdag! mycket nöjd med köpet.. =)
  • Lillkr­issan
    Äldre 8 Mar 06:30


    Här var det inte så aktivt ;)
    Men nu har jag beställt hem min klänning som jag ska ha, då jag älskat den här från första stunden jag såg den!! :) Så nu håller jag tummarna att den sitter bra på mig :P
  • Fästmö­n
    Äldre 8 Mar 09:47

    Det finns fina svarta skärp i satin på Lindex. De var på rean när jag såg dem sist så bra pris var det också!

  • Jane
    Äldre 8 Mar 12:01

    Ja jag tycker också det är dags att väcka lite liv i den här tråden. Jag behöver tips på bordsdekorering, dukar osv. Kanske någon annan också behöver det?

    Vad tycker ni om denna kombination?



    Någon som har något tips på en svart-röd-vit bröllopstårta??


  • Lillkr­issan
    Äldre 29 Mar 07:56


    Här är min tygbukett jag beställde från etsy för 180:- Den var lika fin i verkligheten :D
  • Lillkr­issan
    Äldre 3 Apr 12:22

    Hej!
    Tänkte tipsa om dekorväv på panduro http://www.pandurohobby.se/Katalog/50-Skapa-Dekorera/5060-Dekormaterial/506010-Textil/2/263805-Dekorvav-40-cm-5-m-rod Riktigt billig!!!! Dock gäller den bara tills imorrn, så hoppas ni hinner se om ni vill ha den! :)

  • Maloka
    Äldre 5 Apr 04:49

    Min dröm är en röd metallic-tårta... Och nu har jag hittat röd metallicfärg!!! Problemet är bara att en burk kostar 195 kr och jag vet inte om det blir bra eller hur långt en spray räcker...
    Här hittar ni sidan:
    http://chefoco.com/products/ess-lack-food-color-metallic

  • Äldre 10 Apr 05:29


    Har varit i pyssel fart igen.. Denna gången blev det en kuverbox.. =)
  • Lillkr­issan
    Äldre 28 Apr 14:33


    Nu har min älskade klänning kommit från ebay!! :)
    Så här vart den! :)
Svar på tråden Här samlas vi med vitt/svart/rött tema...