• Kattpoet

    Innehållsförteckning på läpsylen?

    Fick  en av eras  reklamutskick idag med en läpsyl eller vad det är, det finns ingen innerhållsförteckning på den och den luktar  perfymigt så jag undrar bara vad innehåller den? 

  • Svar på tråden Innehållsförteckning på läpsylen?
  • Kattpoet

    När de skickade  prytlar  förra gången till mig så fick jag ett mejl där de bad mig om min adress.  Om det hade använt den adressen så skulle ju efternamnet  vara mitt  nya,  men nej de har använt mitt gamla namn.

    Så varför  när de behövde de fråga mig om min adress då men inte nu?

    Det verkar ju haft adressen sen gammalt.

     

  • förlovadflicka
    Kattpoet skrev 2011-08-08 16:40:26 följande:
    När de skickade prytlar förra gången till mig så fick jag ett mejl där de bad mig om min adress. Om det hade använt den adressen så skulle ju efternamnet vara mitt nya, men nej de har använt mitt gamla namn.

    Så varför när de behövde de fråga mig om min adress då men inte nu?

    Det verkar ju haft adressen sen gammalt.
    Ja, det är ju konstigt fast fattar fortfarande inte varför de skulle fråga om lov?
  • Kattpoet

    Jag försökt att hitta var de säger att de kommer att skicka mig reklamprylar som jag inte bett om.

    Varför behövde de fråga mig första gången men inte andra?

    Och varför har inte fler folk fått pryttlar? 

  • förlovadflicka
    Kattpoet skrev 2011-08-08 17:52:48 följande:
    Jag försökt att hitta var de säger att de kommer att skicka mig reklamprylar som jag inte bett om.

    Varför behövde de fråga mig första gången men inte andra?

    Och varför har inte fler folk fått pryttlar?
    Men de skrev ju att det var en gåva, då ber man ju inte om lov liksom...
  • Dejli
    förlovadflicka skrev 2011-08-08 20:20:39 följande:
    Men de skrev ju att det var en gåva, då ber man ju inte om lov liksom...
    Jag tror inte jag har fått någon, och jag hade nog inte heller uppskattat att få ett även om tanken var god... jag tycker inte om att skylta för folk vilka forum jag är aktiv på då jag gärna är privat. Nu verkar det ju varit anonyma kuvert med handskrivna adresser, så kanske inte så avslöjande, men ändå...
  • Aniara4
    Silketuss skrev 2011-08-08 15:48:41 följande:
    Pinkgrape, antingen får vi andra också en sådan i posten, eller så borde de väl ha skrivit att de vill visa att de uppsakttar  vissa av sina medlemmar??
    Det kanske tar lite tid att skriva alla adresser för hand? Obestämd

    Eller så kanske inte alla har skrivit in sin adress eller inte skrivit rätt adress? Jag kan bli lite obstinat ibland när jag ska registrera mig för saker och skriva typ "hemma på min gata i stan".

    Jag trodde också det var en kylskåpsmagnet, kollade lite snabbt i hissen bara, men då vet jag vad det är. Något parfymerat kommer inte i närheten av min hud, men man kan ju alltid ge bort det till en kompis. Eller ha som vinst i någon fånig tävling på bröllopet!
  • Redaktör Kristin

    Hej alla glada medlemmar!
    Det stämmer att detta är något vi skickat ut till våra mest aktiva medlemmar. Jag har ytterligare en hög med brev som ska skickas ut denna veckan, ska försöka få iväg dem senast imorgon.

    Om du inte har fått något cerat inom en vecka och ändå känner dig aktiv och gärna vill ha ett, mejla mig:

    kristin.gunnarsson@familjelivmedia.se

    så ska jag skicka dig ett.

    Ha det!

  • Emblas Mamma

    Men Dejli : Du är väl mycket aktiv? Du borde få ett :)

    Jag fick mitt - men är lite trög så jag fattade inte hur man öppnade- Stod och slet upp locket med tänderna rakt uppåt. haha :P
    Tyvärr är det inget jag kommer använda, jag klarar inget annat än vanligt lypsyl på mina läppar. Möjligen vaselin.


  • Kattpoet

    Vi fann ett användings området,  allt du behöver är ett parkett golv, en katt och läppsylet.

    Min katt som normalt inte gör något pga ålder har använt den som en hockypuck genom vardagsrummet.
     

  • Nikkita
    Kattpoet skrev 2011-08-09 10:03:53 följande:
    Vi fann ett användings området,  allt du behöver är ett parkett golv, en katt och läppsylet.

    Min katt som normalt inte gör något pga ålder har använt den som en hockypuck genom vardagsrummet.
    Hahaha den var ju go Glad sitter här, läser & skrattar gott för mig själv!!! 

    Tycker att det är kul att något så litet som ett läppcerat kan röra upp så många känslor Flört Vissa är glada, andra misstänksamma, andra avundsjuka & vissa oberörda... Allt här inne på BT har en förmåga att kunna bli värsta debatten & det uppskattas av lilla mig Hjärta Finns så många personligheter här inne & det är himla tur det hade varit väldigt tråkigt annars.
  • Januaribruden

    Jag fick ett läppsyl idag jag med! Har testat det på handen och har än så länge inte känt nåt så jag hoppas det ska vara lugn för jag tycker att det luktar gott :) Känner mig lite som en BT nörd bara, haha. Men är man inne varje dag så är man kanske det ;)


  • sofi 88

    Jag är lite mer oförsiktig än vissa andra, och inte heller allergisk mot parfymerade grejer, så jag smetade snabbt på lite på läpparna och ännu har jag inte fått någon reaktion. Blev jätteglad när det låg en liten överraskning i brevlådan, framförallt eftersom jag sällan får brev som innehåller annat än räkningar och bröllopstidningen som kommer var 3e månad eller något, alldeles för sällan :o Tycker det var ett roligt initiativ av bt :)

  • Sörön10
    sofi 88 skrev 2011-08-10 19:57:29 följande:

    Jag är lite mer oförsiktig än vissa andra, och inte heller allergisk mot parfymerade grejer, så jag smetade snabbt på lite på läpparna och ännu har jag inte fått någon reaktion. Blev jätteglad när det låg en liten överraskning i brevlådan, framförallt eftersom jag sällan får brev som innehåller annat än räkningar och bröllopstidningen som kommer var 3e månad eller något, alldeles för sällan :o Tycker det var ett roligt initiativ av bt :)


    Jag fick också ett och tycker det var jättekul! Hade inte läst denna tråd innan dock och funderade en bra stund över vad det var för något. Min första reaktion var "Vilken sjukt dålig kylskåpsmagnet"! Den ramlade ju bara ner! :P

    Har dock inte testat den ännu så jag vet inte hur mina små läppar skulle reagera... :-S 
  • förlovadflicka

    Haha, är det ingen som använder läppbalsam i sådana förpackningar? :P


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


  • TheD

    Jag fick också en för flera veckor sedan....slängde den. För en sån typ av "gåva" skulle bara ligga någonstans. Fördrar mina läppglans och läppstift jag redan har.

    :)

  • Sörön10
    förlovadflicka skrev 2011-08-23 12:04:04 följande:

    Haha, är det ingen som använder läppbalsam i sådana förpackningar? :P


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


     


    hehe well, jag föredrar såna man inte stoppar fingrarna i.. :-P Ett stift hade varit toppen! 
Svar på tråden Innehållsförteckning på läpsylen?