Innehållsförteckning på läpsylen?
Fick en av eras reklamutskick idag med en läpsyl eller vad det är, det finns ingen innerhållsförteckning på den och den luktar perfymigt så jag undrar bara vad innehåller den?
Fick en av eras reklamutskick idag med en läpsyl eller vad det är, det finns ingen innerhållsförteckning på den och den luktar perfymigt så jag undrar bara vad innehåller den?
Jag ser det mer som reklam utskick än present... kanske för att de står tryckt Bröllopstorget på den.
Reklam, visserligen, om man bär den med sig ut och någon råkar se. Annars.. behöver de verkligen göra reklam för sina medlemmar?
Något jag reagerade på var den handskrivna adressen på kuvertet. Är vi så få medlemmar att de orkar sitta och skriva allas adresser och skicka ut sånt där :P
Meh!!! Vad är det ni snackar om?? Har ni fått lypsyl?? Här ekar det tomt i brevlådan, bortsett från det gamla Willysbladet Fuskigt!
Och jag fick i mitt gamla namn, så tydligen har min ändring här inte funkat.
Aha :P
Ok, har ju inte med tråden att göra men jag spenderar hellre för mycket tid här än struntar i mitt bröllop, fick reda på igår att min kompis som gifter sig en månad innan mig låter sina svärföräldrar planera för att de inte tycker det är kul! Hellre dör jag!
Aha :P
Ok, har ju inte med tråden att göra men jag spenderar hellre för mycket tid här än struntar i mitt bröllop, fick reda på igår att min kompis som gifter sig en månad innan mig låter sina svärföräldrar planera för att de inte tycker det är kul! Hellre dör jag!