Viataprint? Någon som har testat dem?
Tänkte beställa våra inbjudningskort från Vistaprint, dem har en del jätte fina kort och till mycket bra priser.
Är det någon som har beställt från dem? Är dem bra? Leverans, kvalite osv.
Tack för svar.
Tänkte beställa våra inbjudningskort från Vistaprint, dem har en del jätte fina kort och till mycket bra priser.
Är det någon som har beställt från dem? Är dem bra? Leverans, kvalite osv.
Tack för svar.
AH! Jag svarar mig själv: NU gick det att få fram, det går att avsluta prenumerationen. HURRA!!!
Sorry T.S för lite OT!
Överlag avråder jag alltid från vistaprint när det gäller saker som man vill ska vara riktigt bra.
Typ visitkort eller annat som ska ges bort och kanske behöver andas lite mer kvalitét.
Sen är det ju 200mail/månad om "specialerbjudande just för trogna kunder på dina adress".
Vi har beställt våra inbjudningar och placeringskort därifrån och är väldigt nöjda!
Bra priser, snabb leverans och bra kvalitet :D
Jag har beställt både visitkort, pennor med egen design på, kalendrar o t-shirtar med eget tryck på och varit mer än nöjd.
vi köpta våra inbjudningar fr dom och är supernöjda! :D
billigt gick mycket snabbare än det stod att det skulle och korten var bättre än vi hoppats på :)
Kan hålla med om skräpposten iofs men vi har en speciell bröllopsmail så de stör inte :)
Vi har också beställt därifrån, visitkort, vykort, tygpåsar, preovade även en t-shirt vid ett tillfälle.
Alltid jättenöjd faktiskt :)
Också nöjd men håller med övriga, mailbombandet efter är mindre kul! Nästa gång ska jag maila från min "skräp"-hotmail där all annan skit kommer. Typ statusuppdateringar från facebook och sånt...
Vi beställde våra tackkort därifrån och jag måste säga att kvaliteten var rätt usel. Korten uppfyllde i alla fall sitt syfte. Jag skulle däremot inte beställa "viktigare" saker från dem, ex visitkort och dylikt.
Tusen tack för alla svar!!! :)
Nu kan jag med gott samvete beställa från dem! :)
TACK!!!
Håller med alla andra - vi är verkligen jättenöjda med inbjudningskorten och tyckte det var ett bra pris, om än inte samma i slutänden när de lagt på momsen, frakten, och vi själva gjort några tillval som matchande kuvert. Men det är lite tröttsamt med mailterrorn, och att det tar sån tid att komma fram till kassan för att man måste klicka förbi alla andra grejer de försöker sälja på en. Man måste vara alert när man beställer från dem!
Har beställt visitkort därifrån och nu senast presentkort (till mitt företag) eftersom jag ville att allt skulle gå i samma stil och är nöjd. Jättefina saker. Man kan ju beställa lite mer exklusiva utföranden också, bättre papper osv. Allt är inte skit. Men man ska väl vara medveten om att inget som är "gratis" verkligen är GRATIS. Så marknadsför sig väl mer eller mindre alla sådana företag, inget orginellt i sig tycker jag.
Skräppost därifrån har jag aldrig haft några problem med, men jag bockar alltid av knappen med att man vill ha erbjudanden redan när jag registrerar mig...
Har beställt ifrån vistaprint och är väldigt nöjd. Har inte upplevt några problem med mailbombandet heller.
Jag köpte mina tackkort efter studenten där, snabbt, billigt och fin kvalité. Alla tyckte att de var jättefina och det var bättre kvalité på mitt foto än det var på m2b's kort som kom från en fysisk fotobutik.
Vi tänker beställa våra inbjudningar därifrån också, om jag inte får ett ryck och gör dem själv (men jag är inte pysslig alls - så det tror jag inte).
Helt ok MEN dyr frakt som tillkommer + massa reklam efter...riktiga stalkers ;)