-
-
Svar på tråden Vad tycker ni om denna outfit?
-
Jasså, vad typiskt.Arlanda2011 skrev 2011-08-03 23:00:19 följande:Jaha, dom är slutsålda! Fanns imorse på Halens.se men är nu helst slut :(
Håller dock med Zelmah om att det är snyggare med hel tå om man ska ha strumpbyxor till :) Hm. Jag tycker däremot att det blir supersnyggt med grått till, speciellt om de andra också ska vara gråa :) Men jag gillar ju grått och tycker det är fint. -
Jättefin klänning! Håller nog med om att man skall vara utan strupmbyxon om man har peep toe. Var någonstans finns spetsskorna att köpa?
-
Var har du hittat de söta näbbklänningarna? Vi har också haft samma tanke, mannen ska troligen ha en grå kostym, z8skjortfärg vet vi inte än). tänkte då att sonen kunde ha en grå väst och byxor och då aknske dottern skulle kunna ha nåt liknande som dina tjejer skulle ha. Vet du vilka storlekar klänningen finns i? Dottern fyller ju 1 i september så har ju inte så stor storlek än. Sen kan man ju alltid ha en bukett eller nåt i nån färg så det inte blir för dystert ha ha! Tror att jag ska försöka hitta ett par silverfärgade/grå skor så att vi matchar.
-
jag tycker man kan ha strumbyxor i öppentå skor, men det är oftast snyggare om man inte har det. men har för mig att det finns hudfärgade strumbyxor som är utan tå om du känner att du vill ha strumbyxor kommer dock ej ihåg var jag hittade dem....
de nyaste är också jätte fina har funderat på dem själv, tycker oftast att det är obekvämt med öppentå... -
JA!! Nu fanns dom första skorna jag visade! Har beställt dom och hoppas det blir rätt storlek.
Fanns bara i 37,5 och jag har 36,5 men hoppas dom sitter bra ändå. -
De som jag gillade? ;PArlanda2011 skrev 2011-08-04 11:59:00 följande:JA!! Nu fanns dom första skorna jag visade! Har beställt dom och hoppas det blir rätt storlek.
Fanns bara i 37,5 och jag har 36,5 men hoppas dom sitter bra ändå.
Vad roligt, för det paret var verkligen superfina tycker jag :) Och om du ska ha strumpbyxor kanske det inte gör något om de är lite stora? I värsta fall kanske du kan lägga in en tunn sula eller något?
Hoppas bara att de är fina också :) -
Vad bra att du fick tag i de första skorna! Det kommer bli jättefint med den klänningen och de skorna. Gråa eller hudfärgade strumpbyxor, åsså flickorna i de söta klänningarna. Jättefint!! Lycka till
-
Ja, jag hoppas det blir kanon :)Pinkgrape skrev 2011-08-04 12:00:42 följande:De som jag gillade? ;P
Vad roligt, för det paret var verkligen superfina tycker jag :) Och om du ska ha strumpbyxor kanske det inte gör något om de är lite stora? I värsta fall kanske du kan lägga in en tunn sula eller något?
Hoppas bara att de är fina också :)
Annars beställer jag dom andra med öppen tå från Ebay men känns bättre att beställa "hemifrån" lättare med returer då. -
Red: Vilka av skorna menar du?Red skrev 2011-08-04 08:28:29 följande:Jättefin klänning! Håller nog med om att man skall vara utan strupmbyxon om man har peep toe. Var någonstans finns spetsskorna att köpa?
-
Var har du hittat klänningarna till flickorna? Superfina!
-
Ellos 309kr
Ellos 309 krHipo1 skrev 2011-08-04 18:41:58 följande:Var har du hittat klänningarna till flickorna? Superfina! -
Dessa menar jagArlanda2011 skrev 2011-08-03 22:21:49 följande:
Vad tror ni om jag har grå strumpbyxor, tjejerna gråa klänningar, sambon grå skojorta och matchande slips och jag dessa skor?Var finns de?
-
Dom finns på ebay. Sök på wedding shoes ivory laceRed skrev 2011-08-04 20:02:45 följande:Dessa menar jag
Var finns de?