• Arlanda2011

Vad tycker ni om denna outfit?

• Svar på tråden Vad tycker ni om denna outfit?
  • Pinkgrape

Jag måste säga att jag tycker de första skorna passar bäst till klänningen och skulle göra sig bra med gråa strumpbyxor (låter jättefint ihop med de övriga i grått), men smaken är ju som baken :P

augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Arlanda2011

Pinkgrape: Menar du dom med öppen tå? Det är dom jag är mest sugen på just nu.

• Pinkgrape
    Arlanda2011 skrev 2011-08-03 22:57:07 följande:
    Pinkgrape: Menar du dom med öppen tå? Det är dom jag är mest sugen på just nu.
    Hm. Nej, det allra första paret i tråden :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Arlanda2011

Jaha, dom är slutsålda! Fanns imorse på Halens.se men är nu helst slut :(

• Zelmah

kanonfin klänning :)
    angående skorna så tycker jag inte att det låter så fint att ha gråa strumpbyxor i de skorna med peeptoe och spetsöverdrag. Tycker inte att det är snyggt med strumpbyxa om det är öppen tå, inte heller att den transparenta spetsen skulle komma till sin rätt med en grå strumpa under. Men det är vad jag tycker. Strumpa+hel tå. Öppen tå+strumplösa fötter.
    Men du? Varför inte bryta av med ett par pumps i nån starkare färg? Röda, typ mörkröda, vinröda eller kanske blå eller lila? Men ska du ha gråa strumpbyxor så är det snyggast med lila eller blått. Rött och grått ihop på  det sättet kanske blir lite tomtemor-aktigt liksom...  om du skippar grå strumpbyxor tycker jag att det hade vart supersnyggt med ett par djupröda pumps till den klänningen :)

Svar på tråden Vad tycker ni om denna outfit?