Vill bli överraskad på förlovningsdagen.....
Hej! Jag och min sambo ska förlova oss snart på en resa, vi har pratat om det smått ett tag och han valde ringarna själv och nu har vi de hemma. Men....ikväll satt jag och kolla på "surprise"videos på youtube...och kom på att jag faktiskt också vill bli helt överraskad, helt oförberedd på när han ska göra det. Vill liksom att det ska vara stort och helt oväntat, dock vet jag inte vilken dag eller hur han ska göra det nu men jag vet ju att det blir någon gång på resan och antagligen inget storslaget... Jag kanske bara är dum men detta är juu något man minns resten av livet och alltid drömt om, Sååå till meningen med tråden då, nu är jag orolig för att jag bara kommer bli besviken på honom för att det inte var såå storslaget och en big surprise som jag egentligen vill ha.. Känner mig dum och jäääkligt otacksam :( men vill inte säga något till sambon, för vad skulle jag säga?! -Nej men vi väntar tills någon annan gång.. Nej så löjlig vill jag inte vara, men som sagt blir jag besviken på förlovningen så kommer jag vara sur och irriterad ett bra tag, och det minnet vill man ju inte direkt ha... Någon som har tankar eller åsikter om detta? Är "hela grejen" att killen ska planera allt i smyg för att det ska bli en drömförlovning och supermysigt?? Tack på förhand alla gulliga