• Svar på tråden Ebay?
  • Sassabrassa
    bruden skrev 2011-07-14 14:53:19 följande:
    Nej nej, det är handskaprna som är billiga. Välj wedding dress osv så ser du att priset skuttar upp till ca 1200 :-
    Mmm läste inte tillräckligt noga.
    Har redan en klänning. :)
    Köpte den från Weddingdresses. Supernöjd.
  • augusti2012

Mina första inköp på ebay: tiaran cirka 40 kr.Örhänge cirka 45 kr, 100 st organzapåsar 29 kr, och slips till m2b cirka 20 kr.
    SÅ NÖJD! :) :) 

• Sassabrassa

Nu blev jag riktigt besviken. Beställde ju kostym till sonen på Ebay. BEtalade 32.90 USD. När jag gjort det fick jag mail om att jag skulle betala ytterligare 38.90 USD för prioriterad frakt eftersom jag betalade med Pay Pal.
    Tycker det var riktigt dåligt och hoppas kunna annulera köpet och få mina pengar tillbaka. Annars ska de få rejält med dåligt betyg.
    Grrrrrr

• Syllis 2012

Någon som handlat på ebay.se som köpt något från Kina?Har ni fått betala för tull kostnader och moms?

• Humlan

Har köpt flera stycken utav den säljaren TS önskar köpa ifrån och jag kan säga att det går snabbt och varorna är jättefina =) .Vi har köpt nästan allt ifrån ebay och det tjänar man på trots frakten

• Mrs S 2012

Jag kommer att beställa massor från Ebay!

Eftersom vi gifter oss i Skottland så kommer jag att beställa saker direkt hem till sambons föräldrar. Ofta är det gratis frakt (ebay.co.uk) och så slipper vi släpa det på flyget.
    Ska t.ex. köpa cupcakeställ (ska ha cupcakes ist för tårta.) muffinsformar + alla dekorationer till det.
    Alla dekorationer till festlokalen, placeringskort m.m.
    Favouraskar och personligt tryckta band (med namn och datum)
    Beställer inbjudningskort och allt som tillhör det, som vi kan fixa med över jul (när vi är där) och sedan postas senare under vintern.
    Kommer nog även beställa brudbukett då jag inte vill ha äkta blommor!

Nu hoppas jag bara att allt funkar som jag har tänkt mig! Finns ju en blivande svärmor på plats som kan kontrollera allt jag klickar hem!

• augusti2012

Senaste fyndet. Hoppas den är lika vacker i verkligheten. 
    Till min brudnäbb som fyller 9 nästa år.
    Summa: 260 kr inklusive frakt. Vågar inte tänka på hur mycket det skulle kosta i sverige.

• Sassabrassa

Har fått organzapåsarna. Superbra. Precis som jag förväntade mig. :)
    Och så kom sonens kostym. Kanonfin! Den passade perfekt. Eller vad tycker ni?
    Och den kostade bara 400:-.
    Jag e sååå nöjd och sonen med :)

• augusti2012

sassabrassa: köpte du ifrån samma som mig??? tycker det gick jätte smidigt ifrån den säljaren
    Fick du betala någon tull på kostymen???
    stilig sonen blev. 

Svar på tråden Ebay?