• Lillskoj

    Hur gick det med bruden som skulle krascha sin systers bröllop?!

    För ca 1-2 månad sedan var det en brud i en tråd som berättade att hon skulle ha ett överraskningsbröllop på hennes systers bröllopsdag.  Hon hade planerat allt och menade att "alla" var ju ändå där, fest och mat fanns redan. Det var en rolig tråd att föja Skrattande . Många ansåg att det var en trolltråd, men om det var på riktigt så är jag nyfiken på hur det gick. Någon som vet? Glad

    ,

  • Svar på tråden Hur gick det med bruden som skulle krascha sin systers bröllop?!
  • Lillskoj

    Haha, Jelena81. Den tråden var ju så sjuk så man vill ju veta.

  • TheD

    Ja just det!!! Hade "glömt bort" den personen... hehe.

    Om detta nu är sant att det i huvudtaget är en syster som ska gifta sig osv.. så vill jag GÄRNA veta hur det slutade. Ingen som kan lite magi?? Trolla in oss osynlig och bara beskåda hela teatern ;)

  • Lillskoj

    Överraskningsbruden... du måste berätta hur det gick i lördags!! Solig

  • queenelin

    Ja, det vore intressant att veta hur det gick! Jag hoppas att det blev precis så fint och vackert som hon hade tänkt att det skulle bli!
    Vore kul med en uppdatering!

  • Kattpoet

    Det värsta är  att jag har kännt folk som  tänker så här och  bjöd man till fest för en födelsedag så tog de chansen att göra det till sin dag  för att  alla var ju där endå.

    Men det vore kul att veta  hur det gick, men om systern blev rasande så lär ju inte suprise skriva det här. 

  • Morneraka
    Kattpoet skrev 2011-06-21 10:31:35 följande:
    Men det vore kul att veta  hur det gick, men om systern blev rasande så lär ju inte suprise skriva det här. 
    Tänkte jag oxå, men hon skrev i tråden att det hade blivit kanon..

    Nej, det luktar starkt av troll!Flört
    9/7-11
  • 4everwe2

    Tycker det hela låter så sjukt!!!! Hade det varit mitt bröllop och någon annan gifter sig som denna kvinna gjort. Hade jag blivit rosen rasande

Svar på tråden Hur gick det med bruden som skulle krascha sin systers bröllop?!