• Lillskoj

Hur gick det med bruden som skulle krascha sin systers bröllop?!

För ca 1-2 månad sedan var det en brud i en tråd som berättade att hon skulle ha ett överraskningsbröllop på hennes systers bröllopsdag.  Hon hade planerat allt och menade att "alla" var ju ändå där, fest och mat fanns redan. Det var en rolig tråd att föja Skrattande . Många ansåg att det var en trolltråd, men om det var på riktigt så är jag nyfiken på hur det gick. Någon som vet? Glad

,

• Svar på tråden Hur gick det med bruden som skulle krascha sin systers bröllop?!
  • MrsGranath

Ooojaaa! Jag är oxå dönyfiken på om det faktiskt var sant!! Tjooho knäppa överraskningsbruden?? Var är du?? :)

• bruden

Om någon har skrivit i tråden borde den ligga i Mina favoriter uppe till vänster Jag vill absolut läsa!

• madeleinejohan

Kan någon länka till den tråden? :)

• Smuppra

Haha just det. Den hade jag förträngt... :-P Haha, hur tänker människan?

• bruden

Men jösses!!! Förvånad Om de har så bra relation, varför då ens överraska? Då borde väl den "älskade systern" redan frågat henne om de ska ha dubbelbröllop?

• Nikkita

Men ojdå, den tråden hade jag inte sätt tidigareGlad Helt sjukt, hur tänker hon? Om det nu är sant, vilket jag har svårt att tro! Jag hade blivit såå arg...

Emblas Mamma skrev 2011-06-17 14:44:43 följande:
    Ja, jag gifter ju mig i morgon,
    som TUR är har jag ingen syster ;) hehe..
    Hoppas att du får en fantastisk dag imorgon Solig
  • MartinaRickard

Men herrgud, det hade jag ALDRIG uppskattat, hur nära jag o min syster än hade varit.

• Tittij

Hjälp! Håller tummarna för att den "stackars" systern verkligen uppskattar detta imorgon!!

• Oniq

Fan.. insåg precis att jag indirekt kanske dubbeltrollade genom att länka till inlägget. Ett "win" till åt Surpricebruden...

Svar på tråden Hur gick det med bruden som skulle krascha sin systers bröllop?!