Orolig för min blivande..
För 7 dagar sen fick en ambulans hämta min blivande på vårdcentralen där han var på läkarbesök pga att han hade ont i lungorna och det var tungt att andas. Dom hittade inget fel på honom uppe på akuten och fick åka hem igen efter 5 timmar. Dagen efter fick han ringa läkaren igen för att det var tungt att andas. Han tog nya tester och han fick utskrivet en Bricanyl. Dagen efter började han må lite bättre så vi tog bussen in till stan för att ta en lunch tillsammans och byta skjortan på dressman. Han började sen bli yr, höll på att svimma och fick sen ett "anfall" där han fick jätte svårt för att andas och började hyperventilera och under tiden vi väntade på att ambulansen skulle komma svartnade det för ögonen (fast han var kontaktbar) och han fick sen stickningar/kramper i armarna och händerna.
Dom har fortfarande inte hittat något fel. Dom misstänker luftstrupskatarr, bronkit eller panikångerst.
Panikångerst har jag väldigt svårt att tro eftersom han mår så här hela tiden och inte lite då och då. Det är ju ansträngande för honom att andas hela tiden men blir jätte jobbigt om han tex pratar långa meningar eller går en liten bit.
Vi gifter oss på Lördag. 18/6 och allt är bokat och klart. Men jag är orolig för att han inte kommer att orka. Och ännu mer rädd för att det är något allvarligt med honom.
Jag har frågat han flera gånger om vi ska ställa in bröllopet. Men han tycker att vi ska köra på. Och jag ser på honom att någonstans inne i honom är han orolig för att det är något allvarligt och kanske livshotande han har fått.
Kände bara för att skriva av mig lite :)
Det här skulle ju blli en spännande och dagar av längtan. Men det har varit väldigt mycket dramatid dom senaste dagarna...