nagelförlänging, -förstärkning, manikyr. "borta-gjort" eller hemmagjort
Jag velar fram och tillbaka om hur jag ska göra med mina naglar. Vill ha dem snygga då en del fokus kommer ligga på min hand och ringen. Lite kul att ha fina naglar då ju...
Men vi har lite ansträngd budget och det tillkommer hela tiden saker som vi glömt eller helt plötsligt kommer på att vi måste ha också... Men jag har faktiskt alltid tänkt att jag ska göra en förlängning av naglarna till bröllopet. Har fått rekomendationer om en tjej som tar 700 för förlängning och 450 för en försträkning. Har just nu ganska långa naglar och tänker att om jag försöker sköta mig och filar ner dem lite nu o låter växa fram till veckan innan bröllopet att jag kan göra en då (ca två månader kvar).
Men nu börjar jag allt mer känna att det kanske räcker med en manikyr om jag då har långa fina naglar. Det kostar 300 för en enkel manikyr... vill inte ha fransk utan nån snygg färg... Men om jag bara ska ha färg känns det som jag kan göra det själv, fila och lacka är ju inte direkt "rocket-science" och jag gjorde det mycke förr. Går säkert att träna upp snyggheten i det på två månader.
Jag, som aldrig har beslutsångest om NÅGONTING har världens ågren över hur jag ska göra med mina naglar...
Hur har ni gjort/tänkt göra?