• solros

Möhippan i lördags

Äntligen!

Jag har varit så orolig att inte få någon möhippa. Men jag och en utav tjejerna skulle choppa i Lördags och hamnade på odenplan och där stod gänget med champanj helt underbart, jag fick på mig en slöja och ett band där det stod möhippa på. Champanjen flödade och sedan drog dom med mig till en källare där man fick klä på sig jätte fina kläder, kort kort kjol och rosa peruk, oj så fint. resten av tjejerna fick också klä ut sig. Så blev det skivinspelning med låten det gör ont med le¨na ph. riktigt kul. En musikvideo blev det också, juck med mickrofon och hela kittet. Det ska bli så kul att se videon sen. Sedan var det dags för att gå ut på stan igen och pinsamheterna började. Jag skulle vinna en fin klänning om jag fick tag på 30 st tvättlappar från kalsonger. Det gick riktigt dåligt så dom ändrade reglerna så fick jag ta från tröjor istället och då gick det jätte bra två timmar senare hade jag skramlat ihop lapparna. Sedan gick vi in på en krog och där fick jag vinsten som bestod av mina egna kläder, dom hade altså varit och rotat i min garderob. Det är då man vet att man har för mycket kläder när man inte ens märker om något är borta... Så sminkade min kompis mig så jag blev verkligen party pingla nr ett. Så var det dags för middag på en fransk resturang riktigt fint ställe och jätte god oxfile. Det var en nattklubb, men servitrisen var otrevlig så där ville vi inte va kvar så då gick vi till golden hitts, hundra meter kö, men på andra sidan gatan fanns det ett till ställe och en utav kompisarna sa att det var 18 års gräns där, då sa jag bara "å vad bra att vi har fyllt 18 då haha" dom flesta av mina vänner är över 26. Vi kom in där och kännde oss som gamla tanter. Men det var riktigt kul. Champaqnj och helrör hela natten, jag var hemma halv sex på morgonen. En riktigt lyckad möhippa.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-17 11:23

• Svar på tråden Möhippan i lördags
  • niamh

Låter som att du hade en jättehärlig dag/kväll/natt! Kul med musikvideon :D 

• solros
    niamh skrev 2011-04-12 11:39:56 följande:
    Låter som att du hade en jättehärlig dag/kväll/natt! Kul med musikvideon :D 
    Ja det var riktigt bra gjort av tjejerna. Har du haft din möhippa än?
  • awarwen

Grattis! Vad roligt ni verkade ha. Tur att ni dessutom var flexibla och ändrade er lite där på kvällen.
    Sura servitriser ska man inte bry sig om. Solig

• niamh

Verkligen, det verkar vara ett riktigt bra gäng du har där! :) Nixpix, jag gifter mig inte förrän i juli 2012. Är lite rädd för att mina tjejer ska dra ut mig på stan och tvinga mig att göra en massa pinsamheter, jag är så himla blyg! Jag hade dött om de sagt att jag skulle samla tvättlappar från kalsonger, haha! :D

• solros
    niamh skrev 2011-04-12 11:50:58 följande:
    Verkligen, det verkar vara ett riktigt bra gäng du har där! :) Nixpix, jag gifter mig inte förrän i juli 2012. Är lite rädd för att mina tjejer ska dra ut mig på stan och tvinga mig att göra en massa pinsamheter, jag är så himla blyg! Jag hade dött om de sagt att jag skulle samla tvättlappar från kalsonger, haha! :D
    Ja dom är underbara. Jag var riktigt nervig för några veckor sedan, jag trodde dom skulle sätta mig på höga höjder, typ bangyjamp, det hade varit vidrigt. Och eftersom mina vänner är helt galna så förväntade jag mig det värsta. Kalsonglapparna var ingenting gämfört med mina skräcktankar jag hade innan. Jag är ju lite galen precis som mina vänner så det var inte så farligt ändå och med lite champanj i kroppen så gick det ju strålande när dom bytte regler. Jag tror inte att du behöver oroa dig, dina vänner vet nog vad du är för person och accepterar din blyghet (hoppas vi) ;)
  • solros
    awarwen skrev 2011-04-12 11:47:33 följande:
    Grattis! Vad roligt ni verkade ha. Tur att ni dessutom var flexibla och ändrade er lite där på kvällen.
    Sura servitriser ska man inte bry sig om. Solig
    Ja det va riktigt kul. Men resturangen förlorade en jäkla massa pengar för att ha ett sånt dåligt bemötande. tio tjejer förlorade dom....
Svar på tråden Möhippan i lördags