Möhippan i lördags
Äntligen!
Jag har varit så orolig att inte få någon möhippa. Men jag och en utav tjejerna skulle choppa i Lördags och hamnade på odenplan och där stod gänget med champanj helt underbart, jag fick på mig en slöja och ett band där det stod möhippa på. Champanjen flödade och sedan drog dom med mig till en källare där man fick klä på sig jätte fina kläder, kort kort kjol och rosa peruk, oj så fint. resten av tjejerna fick också klä ut sig. Så blev det skivinspelning med låten det gör ont med le¨na ph. riktigt kul. En musikvideo blev det också, juck med mickrofon och hela kittet. Det ska bli så kul att se videon sen. Sedan var det dags för att gå ut på stan igen och pinsamheterna började. Jag skulle vinna en fin klänning om jag fick tag på 30 st tvättlappar från kalsonger. Det gick riktigt dåligt så dom ändrade reglerna så fick jag ta från tröjor istället och då gick det jätte bra två timmar senare hade jag skramlat ihop lapparna. Sedan gick vi in på en krog och där fick jag vinsten som bestod av mina egna kläder, dom hade altså varit och rotat i min garderob. Det är då man vet att man har för mycket kläder när man inte ens märker om något är borta... Så sminkade min kompis mig så jag blev verkligen party pingla nr ett. Så var det dags för middag på en fransk resturang riktigt fint ställe och jätte god oxfile. Det var en nattklubb, men servitrisen var otrevlig så där ville vi inte va kvar så då gick vi till golden hitts, hundra meter kö, men på andra sidan gatan fanns det ett till ställe och en utav kompisarna sa att det var 18 års gräns där, då sa jag bara "å vad bra att vi har fyllt 18 då haha" dom flesta av mina vänner är över 26. Vi kom in där och kännde oss som gamla tanter. Men det var riktigt kul. Champaqnj och helrör hela natten, jag var hemma halv sex på morgonen. En riktigt lyckad möhippa.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-17 11:23